Mayrhofen im Zillertal

We hebben een aantal aanbieders voor Mayrhofen im Zillertal voor je op een rij gezet:

vakanties Mayrhofen im Zillertal

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

SUPER.

Helga Oolders,
    11-8-2018

Appartement Therese is fantastisch, met mooi groot balkon prachtig uitzicht. Sylvana de eigenaresse, is heel vriendelijk. Een klein minpuntje wanneer je wilt koken, zijn er maar twee kookplaten en grote pannen, dat is wat krapjes. Dus een ti , neem zelf een paar wat kleinere pannen mee. wij zijn er nu voor de derde keer geweest, SUPER.

Gereisd met partner in juli 2018

Super ligging

Daisy,
    4-1-2018

Super ligging in het centrum. Apres ski en uitgaan naast de deur

Gereisd met vrienden in december 2017

Hypercentraal gelegen appartement

Maria,
    15-7-2017

Perfect gelegen appartement in een gezellig dorp, dichtbij de liften en supermarkt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Goed appartement met fantastische ligging

Frits,
    21-6-2017

Wij maakten ons een beetje zorgen ivm sommige beoordelingen. Ook hadden wij gehoord dat dit appartementen zijn die vooral door jongeren geboekt worden en dus best wel uitgeleefd zijn. Wij hoorden echter dat deze appartementen niet meer verhuurd worden aan een jongerenorganisatie omdat ze zelf ook liever ander publiek willen. Het appartement was prima en erg ruim en de ligging is natuurlijk het grootste plusplunt want je bent echt in het hartje van Mayrhofen

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig hotel met fantastische ligging

Daisy,
    25-2-2017

Afgelopen week mogen verblijven in hotel Waldheim. Ten eerste wat een geweldige service. We kwamen vroeger aan dan de inchecktijd maar toch was er al een kamer vrij! Ideaal zo konden we ons omkleden en onze spullen kwijt. Ook kregen we meteen een rondleiding door het hotel, erg attent!

Het ontbijt was heerlijk. Genoeg keuze en heerlijke producten.

Ook de ligging van het hotel is fantastisch, je loopt in een paar minuten naar de penkenbahn!

We hebben super genoten, bedankt hotel Waldheim en wellicht tot een volgende keer!

Gereisd met partner in januari 2017
Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,6 uit 10, op basis van 375 reviews