Sorteren

vakanties Mayrhofen im Zillertal

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

Jan en elisabeth
    11-10-2018

Op 6 october komen de koeien van uit de bergweiden naar beneden dat heet de zo genaamde almatriep dan komen meer dan 243 koeien met bellen om de nek door de stad mayerhoven helemaal versiert daar komen duizenden mensen naar toe overal is er muziek van optreden het is een prachtig gebeuren

Fantasties

Rinus
    23-8-2018

Alles was goed vriendelijke eigenaren

goed gezellig sportief

w verhoeven
    14-8-2018

gezellig goede hotels mooie omgeving berg wandelingen

Geweldige vakantie in Mayrhofen

Ronald Janssen
    28-7-2018

Mayrhofen is een gezellig dorpje met zeer vriendelijke mensen. In de omstreek heb je zeer mooie wandel gebieden. En er is genoeg te doen voor jong en oud. En elke avond word er live muziek gespeeld bij meerdere hotels en feest tenten.

Gewoonweg een heerlijke tijd met vrienden gehad!

Christa
    11-4-2018

Heerlijk skigebied,voor ieder wat wils. Of je nou een beginner bent of luever van de zwarte pistes afgaat, alles kan. Indanks dat we niet direct op loopafstand van de pistes overnachtten zijn ze wel goed bereikbaar. Genieg parkeerplaatsen vlakbij de eerste gondellift maar ook een gratis skibus die tussen de dorpen rijdt. En bevalt de snuuwe in het ene gebied he niet dan ga je gewoon naar een ander skigebied in het Zillerttal. Allemaal op dezelfde skipas!

Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,4 uit 10, op basis van 372 reviews