Mayrhofen im Zillertal

We hebben een aantal aanbieders voor Mayrhofen im Zillertal voor je op een rij gezet:

vakanties Mayrhofen im Zillertal

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

Héérlijke gezinsvakanties

S van de P,
    10-1-2019

Prachtig groot wandelgebied. Veel activiteiten voor de kinderen. Tip: Zillertal Activ Card aanschaffen om vervolgens iedere dag met een kabelbaan de bergen in te gaan. Het gebied is wel erg toeristisch, daardoor wat hogere prijzen en druk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super aanrader

Marnix,
    28-7-2018

Geweldig fijne uitbaters. Hij is de wijnboer en zij runt de 7 vakantie accommodaties. Alles schoon en ruim. Wat ik erg leuk vond is een voor alle vakantiegangers toegankelijk terras en wijnproeflokaal waar je flessen wijn en glazen kunt pakken en deze naderhand op de laatste dag afrekend. Dit maakt het erg gemoedelijk en bijzonder. Detzem is tevens een super uitvalsbasis voor alle mooie plekken die je rond de Moezel en in de Eifel wil ontdekken. Dikke aanrader wat ons betreft. En voor zeer nette prijzen 😊

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Simpel maar geweldig!

Mirriebillie,
    26-7-2018

Een simpel maar leuk appartement die van alle gemakken is voorzien. Ruimtelijk, wij sliepen er met 5 personen en hadden plek zat. Echter het meubilair is voor 4 personen. (zoals de eettafel) Simpele badkamer maar precies goed. Onderhoud is wel een aandachtspunt. Locatie is top, wandelafstand van het dorp. Prachtig uitzicht op de Ziller. Ze hebben een terras, echter sluit deze al om 16.00. Je kan alleen tussen de middag hier warm eten, dit is wat vreemd zeker gezien de prachtige locatie. Je kan los ontbijt bij boeken, dit vind ik een aanrader. Simpel maar heel lekker! Gastvrij personeel (sommigen spreken zelfs Nederlands) Wij komen zeker met ons gezin nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

volgend jaar gaan we er weer heen

Hans en Annie De Ruiter,
    26-6-2018

alles was okee aardige eigenaren hoefde bij aankomst niet eens te betalen alles keurig uitgelegd en verzorgd goeie prijs

Gereisd met partner in juni 2018

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Sjanet,
    5-1-2018

Eenvoudig hotel; Zeer schoon, goede bedden, royale badkamer, fijne douche, gastvrije medewerkers. 's morgens ontbijtbuffet. Tussen vier en vijf koffie/thee met heerlijke taart. s Avonds soep vooraf, daarna keuze uit twee maaltijden met salade buffet. Dessert na. Alles eenvoudig maar prima. Drankkeuze beperkt maar in verhouding tot totaal prijs. Prettige, gemoedelijke sfeer in het hotel. Skibusvervoer naar Finkenbahn in Finkenberg goed geregeld. Naar Mayrhofen half uurtje wandelen. Wij vonden dat we veel meer en beter kregen dan dat we voor de prijs hadden verwacht. We komen graag nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017
Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,6 uit 10, op basis van 374 reviews