Gasthof Zillertal

7,2

• Ligging t.o.v. pistes7,3

8 tips over Gasthof Zillertal

Coen Scouten, 21-5-2012

Zorg dat je bij het gasthof het eten in je arrangement heb. Ik vind het makkelijk dat alles voor je klaar staat en is nog erg goed te vreten ook.

Scheelt ook weer aan geld dat je uitgeeft op de berg.

sasha, 20-5-2012
We zijn ook uit gegaan naar een club in het dorp (ben de naam kwijt) maar hij is er wel! was lachen!
Maarten, 11-5-2012
Ik heb in februari een freeride/backcountry toer gedaan met een groep onderbegeleiding van gidsen. Dit was echt een unieke ervaring die ik nooit meer zal vergeten. Een aanrader: www.saiko.com kan je hierbij helpen iets dergelijks te boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Zillertal voor je op een rij gezet:

Robbert Herben, 7-5-2012
Ga vooral in Januari. Lekker rustig maar wel met top sneeuw!
Jan Willem, 23-3-2012

Neem vanuit de Gasthof de bus naar het treinstationnetje (is overigens ook makkelijk te lopen) en vanaf daar de gratis bus (GreenLine) na Hintertux.

ook een prachtig skigebied met veel bizar mooie offpiste mogelijkheden zonder te hiken als je een echte gids bij je hebt.

Jorne Boots, 30-11-2011
boek je arrangement inclusief Halfpension!!

Babs, 22-11-2011
Klettersteig voorziening direct achter het gasthof. Skatepark in het dorp of in Asschau. Mountainbike tracks, zwembaden (Mayrhofen, Fugen, Worgl) shoppen in Innsbruck, neem een kijkje in de Hintertux gletscher, gezellige kroegen (Scottland Yard Pub) en onwijs veel evenementen door het seizoen heen! Alles is goed bereikbaar met openbaar vervoer of met de auto!
dewi van der plaats, 22-11-2011
een tip zorg dat je de feestjes die op woensdagen gehouden worden mee maakt die zijn legendary !!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Zillertal voor je op een rij gezet: