Gasthof Zillertal

98 reviews over Gasthof Zillertal

• 2019
    7S van de P10-01-2019

Héérlijke gezinsvakanties

Prachtig groot wandelgebied. Veel activiteiten voor de kinderen. Tip: Zillertal Activ Card aanschaffen om vervolgens iedere dag met een kabelbaan de bergen in te gaan. Het gebied is wel erg toeristisch, daardoor wat hogere prijzen en druk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    8Mirriebillie26-07-2018

Simpel maar geweldig!

Een simpel maar leuk appartement die van alle gemakken is voorzien. Ruimtelijk, wij sliepen er met 5 personen en hadden plek zat. Echter het meubilair is voor 4 personen. (zoals de eettafel) Simpele badkamer maar precies goed. Onderhoud is wel een aandachtspunt. Locatie is top, wandelafstand van het dorp. Prachtig uitzicht op de Ziller. Ze hebben een terras, echter sluit deze al om 16.00. Je kan alleen tussen de middag hier warm eten, dit is wat vreemd zeker gezien de prachtige locatie. Je kan los ontbijt bij boeken, dit vind ik een aanrader. Simpel maar heel lekker! Gastvrij personeel (sommigen spreken zelfs Nederlands) Wij komen zeker met ons gezin nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Ronald bogaard11-12-2017

Jammer genoeg de eerste dag, van de 4, mijn enkel

Geweldig geskied met 2 vrienden. mooie lange stukken en lekker eten.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Edwin moons19-11-2017

Groot skigebied, op Hinterux gletsjer is er altijd sneeuw, goed hotels.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 7Rob Schram28-02-2016

Een gezellige klerezooi

Het personeel is enorm relaxed en vriendelijk. Mannen met lange veren en oorringen zo groot als stuiterballen, dames die de hele dag lekker rondhangen in 'soepele kleding', achter de bar, of kletsend (zittend in kleermakerszit) op de bar. Ik heb vol verwondering zitten bedenken hoe het mogelijk is dat dit toch draaide. Klanten passen zich aan en lopen op sokken door het restaurant, maar dat geeft niet, want dat is een beetje de norm. Onbijt: minnetjes, eerste dag was er een eitje bij, de daarop volgende dagen kon het er niet af.. Diner is prima, niet te uitgebreide, maar prima kaart, lekker biertje / wijntje erbij niets aan de hand. De kok was wel wat kwistig met de zoutpot, maar als je het personeel daar vriendelijk op wijst, dan vinden ze dat helemaal okay. De 6 persoons kamer was finaal uitgewoond, maar mijn zoons van 11 en 13 vonden het prima en na verloop van tijd begon ik ook te wennen aan deze gedateerde rommel en dito bedden ;). Zou er terug kunnen komen om het aan vrienden...

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9Frans en Vera Bravenboer06-08-2015

TOP SFEER,HEEL GEMOEDELIJK

Ons verblijf in Gasthof Zillertal is heel goed bevallen. De kamer was netjes, en voorzien van alles wat je nodig hebt om te overnachten. Ontbijt en diner waren prima. Het personeel wat wij deze week hebben mogen meemaken waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9dees hetzenauer25-03-2013

Top plek!!

Ik heb afgelopen week een heerlijk verblijf gehad in gasthof zillertal. erg gezellige en vriendelijke mensen, fijne sfeer. Het ontbijt en diner was erg goed met een goede bediening, daarnaast is er ook een heel gezellige bar waar je lekker wat kunt drinken, tv kijken of een dansje kunt wagen. De afstand naar de pistes is geweldig, want de ski bus stopt recht voor de ingang van het gasthof. Aldus een erg leuke, sfeervolle locatie.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8Eva Wubbe25-03-2013

Backpacken op de berg

Gasthof Zillertal is een gasthof waar je gemakkelijk mensen ontmoet en gegarandeerd een gezellig verblijf hebt. Door de snowboardlounge ontmoet je snel mensen en het personeel is erg vriendelijk. Het gasthof bevindt zich op loopafstand van het dorp af (+-10 min). Vanuit het gasthof is het mogelijk om naar alle verschillende gebieden (4) te gaan per trein/bus. De bus vertrekt voor het gasthof en brengt je direct naar de eerste lift.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 8Jeroen25-03-2013

Lekker ongedwongen op vakantie

Door de informele sfeer, goede service en prima kamer voel je je direct thuis. De Gasthof is een fijne plek om na een dag snowboarden en apres skien naar terug te keren. Aan de bar kun je terecht voor een lekker hapje en drankje en is bovendien een ideale plek om te socializen met het personeel en de andere gasten. Het Gasthof bied je naast de optie voor ontbijt en avondeten een tal van andere diensten. Zo kun je je snowboard ski's daar gratis laten waxen / repareren. Ook zorgen zij ervoor dat je skipas klaarligt bij aankomst en is er gratis WiFi zodat je alle foto's direct op internet kan plaatsen. Kamers zijn prima in orde voor de tijd die je er zult spenderen. De pistes liggen niet naast de deur, maar er rijden meer dan genoeg skibussen om je snel naar de gondel te kunnen vervoeren, bovendien is lopen ook best te doen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Lucienne25-03-2013

Fantastische plek met super personeel!

Gasthof Zillertal is een super leuke plek om heen te gaan. Het personeel is super behulpzaam en enthousiast. Daarnaast hangt er een super leuke sfeer en zijn er feestjes die je niet wilt missen.

Alleen gereisd in maart 2013

8 tips over Gasthof Zillertal

• Maarten, 11-05-2012 Rapporteren

Ik heb in februari een freeride/backcountry toer gedaan met een groep onderbegeleiding van gidsen. Dit was echt een unieke ervaring die ik nooit meer zal vergeten. Een aanrader: www.saiko.com kan je hierbij helpen iets dergelijks te boeken.

• Robbert Herben, 07-05-2012 Rapporteren

Ga vooral in Januari. Lekker rustig maar wel met top sneeuw!

• sasha, 20-05-2012 Rapporteren

We zijn ook uit gegaan naar een club in het dorp (ben de naam kwijt) maar hij is er wel! was lachen!

0 vragen over Gasthof Zillertal

Gasthof Zillertal info