Hotel Wohlfühl-Hotel Robert

8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Wohlfühl-Hotel Robert voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Wohlfühl-Hotel Robert in het Nederlands

Fantastisch hotel 'aanrader'👍

Nienhuis
1-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooie kamer en badkamer, vriendelijk personeel, schoon En verzorgd. Een goed verzorgd ontbijt.👍

Een Top hotel in Mayerhofen!

Anna
1-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bij aankomst werden we door de zeer enthousiaste gastvrouw Barbara ontvangen met schnaps. We hadden een fantastische en moderne kamer met balkon. Het ontbijt was heerlijk en konden we met een goed gevulde maag de prachtige bergen van Tirol bewandelen. Het centrum van mayerhofen is overigens heel goed (10 min) te voet bereikbaar.

Wat ons betreft auf wiedersehen!

Geweldig hotel

Jan en Rina Plat
18-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie kamers mooie ligging vriendelijk personeel en een geweldige gastvrouw. Barbara

Oude reviews (archief)

Volgend jaar weer

Mischa van Dijk
    27-9-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Ik was hier in maart met een groep collega's. Echt een prima hotel, prijs-kwaliteit erg in orde.

geweldig hotel!

Jan-Robert
    12-9-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

afgaande op eerdere reviews hoefden we niet veel te verwachten. Onze verbazing was groot bij aankomst .. wat een fijn hotel! super mooie kamers, heel stijlvol. Dit hotel is niet lang geleden gerenoveerd (wat vermoedelijk de slechte reviews van lang geleden verklaart). Echt een aanrader!!
    • Ligging t.o.v. pistes7

3 maal geweest, 1e j prima , 2e j dezelfde kamer geboekt maar bij aankomst was deze door derden bezet, dezelfde kamer op 1e verd. gekregen maar zonder zijbalkon, 3e j 2x bevest. ontvangen voor kamer 6 maar was deze bezet en kregen wij weer een andere kamer. Bij navraag bij de eigenaresse gaf zij de receptioniste de schuld omdat dit een 4 pers. k. was, terwijl zij op de 2e verd. dezelfde kamer verhuurden aan 2 pers.. Wij hebben even geslikt en toch de aangeboden kamer genomen. 2 dagen voor ons vertrek overleed plotseling moeder. Wij melden dit aan de eigenaresse, deze condoleerde ons op een afstand de volgende morgen in de eetzaal (vanaf de keuken, terwijl wij aan de andere zijde zaten) en liet ons ook de 2 dagen dat wij er niet waren toch betalen. Dit is toch super vriendelijk en gastvrij. Wij geven een nul voor de vriendelijkheid van mevr. Perauer. Dit adres mijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wohlfühl-Hotel Robert in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wohlfühl-Hotel Robert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wohlfühl-Hotel Robert scoort een 8.77 uit 10 op basis van 6 reviews.