Hotel Villa Angela

Hotel Villa Angela

• Ligging t.o.v. pistes8,8

4 reviews over Hotel Villa Angela in het Nederlands

Prachtig mooi hotel in centrum

Jansen
16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel op goede locatie in centrum Mayrhofen inclusief parkeergarage.

De gastvrijheid is top en de kamers ruim en zeer netjes uitgerust.

Fantastische gastvrijheid

Thomas
30-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Snel een hotel geboekt in het Zillertal en bij Villa Angela uitgekomen. Bleek een fantastische keuze te zijn. De eigenares is super en begaan met elke gast en beantwoordt elke vraag. Het hotel zelf is ook erg mooi en de kamers zijn schoon en met allerlei accomodaties zoals TV en een (schone) badkamer. Handdoeken en badjas zijn ook aanwezig. De ligging van het hotel is midden in de stad en alles is dus mooi in de buurt. Ontbijt is ook prima en rijk, vooral nodig als je nog de bergen in gaat. Samenvattend een super hotel, een dikke aanrader; vooral ook vanwege de vriendelijke eigenares.

Een garage is ook aanwezig voor de autorijders onder ons. En wifi is ook aanwezig. Kortom fantastisch.

Schitterend, Goed zoals het Moet

L. Engels
18-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtige accomodatie midden in het centrum van het "oer"gezellige Mayrhofen. Geweldige gastvrouw die altijd voor je klaar staat. De kamers zijn zeer ruim en prachtig ingericht, zelfs met hemelbed. Ook de service is eenvoudig goed. Echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Angela voor je op een rij gezet:

Schitterende locatie midden in het centrum

L. Engels
18-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een pracht van een gebouw met even mooie ruime kamers. Zeer vriendelijke bediening echt een aanrader, ook in de zomer ligt dit hotel zeer centraal voor het maken van wandelingen, uitstapjes enz.

Voor het avondvertier lig je hier ook centraal. De diverse restaurants, uitgaans mogelijkheden met veel live muziek is allemaal binnen een paar minuten lopen bereikbaar.

Mayrhofen is sowiso een aanrader voor iedereen die iets meer wil als alleen maar rust. Alhoewel om 22.30 uur zijn de live muzikanten uitgespeeld.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Angela voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Angela in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Angela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.