Hotel Viktoria

Weer vandaag-1°-4°
Hotel Viktoria

• Ligging t.o.v. pistes8,9

Laatste review

Fantastisch , fijn hotel , en betaalbaar.

Rens Fokkema,
29-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi schoon hotel . Goed bed , en badkamer. Ontbijt oké , diner ook oké .vriendelijk personeel.

5 reviews over Hotel Viktoria in het Nederlands

Fantastisch , fijn hotel , en betaalbaar.

Rens Fokkema,
29-9-2018

Prachtig hotel

Klaske80
9-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

In februari verbleven wij in Hotel Viktoria/Joggl in Mayrhofen.Qua ligging prima,tussen Penkenbahn en Ahornbahn in,en 5 min lopen naar centrum.De kamers zijn netjes maar de bedden zeer slecht,dat is het enige minpuntje.Ontbijt is heerlijk vers, elke dag weer.

Super hotel !!

Gerty
7-7-2012

Voor de 3e keer in dit hotel. Zeer mooie grote kamers. Vriendelijke mensen en goed eten.Op loopafstand van het centrum, shoppen en terrasjes. Kabelbanen en zwembad(gratis) in de buurt van hotel.

Fijn familiehotel.

Gerty
1-9-2011

Gaan nog eens terug dit jaar. Zeer ruime en schone kamers. Vriendelijk personeel.

Heel fijn familie hotel

Daisy Laeveren
18-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotelkamers zijn super, wij zaten in het landhuis Jöggl aan de overkant van de straat en hadden een zeeeer ruime kamer, nr 7.

Eten was tikje minder, was niet slecht, helemaal niet, maar niet zo direct onze goesting.

Je ligt op 300m van het centrum, en hebt eigenlijk weinig last van het après-ski rumoer, maar zit er eigenlijk toch middenin.

Wij gaan volgend jaar in elok geval terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viktoria in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viktoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.