Pension Thanner

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag22°13°
Pension Thanner

We hebben een aantal aanbieders voor Thanner voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Thanner in het Nederlands

Een prachtige Gasthof in een rustige omgeving

Jan
24-2-2015

Thanner is geen Pension maar een geweldige Gasthof. De Eigenaren en al het personeel waren zeer vriendelijk..Niets was hun te veel. Gasthof Thanner ligt 6 km buiten Mayrhofen in het dorpje Brandberg. Een rustig dorpje in een mooie omgeving. Zeer veel wandel mogelijkheid, zeker in de zomer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en het Eten was voortreffelijk

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Gemoedelijk hotel in rustige omgeving

ReisM
11-9-2011

Gasthof Thanner ligt niet in Mayrhofen maar in Brandberg. Mayrhofen is in 5-10 autominuten bereikbaar. Brandberg is heel rustig en startpunt voor mooie wandelingen. De kamer die wij hadden was ouderwets ingericht met veel donker hout. Badkamer zag eruit alsof hij in de jaren '70 was geplaatst. Beide waren echter wel erg schoon. Uitzicht vanuit de kamer was prachtig! Wij hadden halfpension. Ontbijtbuffet was prima, veel keuze en ook lokale producten. Diner was ook erg goed. Bestond uit een driegangenmenu (voor het hoofdgerecht kon uit drie gerechten gekozen worden) en een uitgebreide saladebar. Voor kinderen is er een leuke speeltuin en voorin het dorp een mooi voetbalveld waarvan gebruikgemaakt kan worden. Tevens is er een speelkamer, spelcomputers en een tafeltennistafel. Voor een rustige, "gemütliche" vakantie in een mooie omgeving!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Pension info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• WatersportVissen
  • BuitensportenHiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Thanner in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Thanner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.