Appartement Taverne

11 reviews over Appartement Taverne in het Nederlands

Pensie
8-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel erg vriendelijke mensen!

Broodjesservice was super!

Wij zaten in het grote appartement, ruimte zat, 2 badkamers, voldoende slaapruimte, netjes ingericht, bus stopt voor de deur. Het was echt hardstikke goed!

2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hebben met 4 volwassenen(+1 baby) het 8-persoonsapp. gehuurd. Zeer ruim. Heerlijk ieder een eigen badkamer.Mooi balkon met ruim zicht. Eigenaren erg vriendelijk. goede broodjesservice.!0 tot 15 min. lopen naar t dorp. Of pak de bus die bijna voor de deur stopt.Voor t skieen reden we naar t 1e dorpjevoor M, daar is t gratis én BIJ de lift parkeren. Veel zon en veel verse sneeuw, 50cm.

Prima lokatie en accomodatie!!!!

appartement voor 4 personen was groot

susanne
24-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

appartement voor 4 personen was groot. alles aanwezig, zag er netjes uit. ongeveer 15 minuutjes lopen naar centrum, restaurant om de hoek. je zit echt ideaal. bus gaat 2 keer per uur naar penkenbahn. echt een aanrader!!! en zeer gastvrij

• Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het ligt ver van het centrum en vooral van de pistes. Er gaat 1 bus per uur dus het is geen aanrader zonder auto. In het centrum van mayrhofen kun je niet goed parkeren. Het appartement is mooi en schoon.

2006

Een goed appartement voor een billijke prijs

R. Doorneveld
19-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een goed appartement voor een billijke prijs. De eigenaresse hebben we de hele week niet gezien. Door zeer slechte weersomstandigheden kwamen we pas om 22.00 aan. Er was alle begrip voor het feit dat we de volgende morgen de zaken pas geregeld hebben. Een aanrader dus.

Wij hadden met 13 mensen 3 appartementen

Meerkerk
10-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hadden met 13 mensen 3 appartementen. Persoonlijk vond ik het gewoon redelijk goede appartementen. Gewoon netjes schoon enz.

Enige nadeel is dat het stukje lopen is naar het centrum maar dat was ook wel te doen. kwartiertje inderdaad.

Skibus stop vlakbij. en vertrekt veel meer dan 1 keer per uut het is naar welke lift je wil de penken of de andere kant op. Voor de rest prima appartement daar in Mayrhofen

• Ligging t.o.v. pistes6

Het grote (max 8) persoonsappartement had net een nieuwe keuken (met vaatwasser) en nieuwe vloerbedekking. Zag er prima uit. Naar het dorp wandelen is te doen (15 min naar gondel). Skibus stopt voor de deur maar komt slechts 1x per uur, de eerste keer pas 9.00 uur!

Voor 8 personen zou ik het wel klein vinden (2 slaapkamers).

De eigenaresse vonden wij niet erg servicegericht.

2005
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn net terug van dit appartement.Het ziet er netjes uit, maar erg klein voor 6 personen!Een houten bank en een gewone bank.Uitzicht is ook niet zo geweldig.Rustige ligging, op loopafstand van het drukke centrum!Ligt tussen 2 gondels in (niet op loopafstand). Bij minder goede sneeuw op 30 min. rijden van de gletsjer.

• Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn vorige week naar dit geweldig appartement geweest. We hebben het hier super naar onze zin gehad!!! Je ligt alleen een stuk van de gondels af, maar de skibus stopt enkele meters verder, wat erg goed geregeld is. Het appartement is erg netjes en schoon. Nette inrichting en van alle gemakken voorzien!

Wij hebben hier een top vakantie gehad, degenen die hier nog naartoe gaan staat gegarandeerd hetzelfde te wachten.

2004

Zijn hier in de zomer geweest

JK
1-8-2004

Zijn hier in de zomer geweest. Ideaal appartement van alle gemakken voorzien. En lekker rustig maar toch op loopafstand van het centrum. Een echte aanrader ook in zomer!!

We hebben een aantal aanbieders voor Taverne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Taverne in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Taverne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.