Gasthof Stilluperhaus

Meer gasthof info

6 reviews over Gasthof Stilluperhaus

• 9wim12-10-2016

Altijd weer !

Rust, natuur, service, gezelligheid, eten.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Jeffrey Moock22-06-2012

Top!!

mooiste locatie op onze aardbol! wat een rust wat een omgeving. Tel daarbij op de service van de familie Eberl en je kunt niets anders zeggen dan geweldig!!! inmiddels mijn tweede thuis geworden.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10Miriam27-08-2010

Idyllisch plekje tussen de bergen

Dit knusse familiep-pension is een heerlijke uitwijk basis in Mayrhofen. Gelegen tussen de bergen heb je hier een prachtig uitzicht. De reis vanuit het centrum (ca 20 min. bergop) is al een uitstapje op zich, want ook hier kun je genieten van prachtige uitzichten. Verwacht hier geen overbodige luxe. De kamers zijn simpel ingericht, jammer genoeg zxonder eigen sanitaire voorzieningen, maar wel schoon en ruim. Wij zijn alle keren (ca8x) op basis van halfpension verbleven. Het ontbijt is heerlijk en voor het avondeten eet je gewoon met de pot mee. Dit is altijd heerlijk en 3 gangen (salade-bar, hoofd- en nagerecht). Mocht je specifieke wensen hebben (bijv. wanneer je vegatarisch bent) dan zullen ze hier altijd rekening mee houden. Al mket al dus een fantastisch plekje in het mooie Mayrhofen!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Nellie21-03-2008

Heerlijke ligging,20 minuten van het centrum van Mayrhofen met de auto de bergen in.Familiepension met voortreffelijk eten.Voor jong en oud heeft dit huis zijn charme.Ben je een natuur liefhebber dat moet je hier absoluut eens naar toe.'sAvonds ben je alleen met de huisgasten en dit geeft een hele speciale sfeer.Wie er een maal geweest is komt absoluut terug(wij zelf al sinds ongeveer 30 jaar)

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2008

• 9Maud13-03-2008

Gasthof Stilluperhaus is een echt familie pension. Ieder jaar weer worden we hier door de familie met open armen ontvangen. De ligging van het gasthof is sprookjesachtig te noemen tussen de watervallen, een half uur rijden de bergen in vanuit Mayrhofen.'s Ochtends wakker worden met het uizicht op de gletscher is fantastisch mooi. Je komt hier helemaal tot rust, er rijden bijna geen auto's en kinderen kunnen daardoor hier de hele dag onbezorgd spelen. (geitjes, konijntjes, hooizolder) Prachtige wandelmogelijkheden vanuit het gasthof. Als je luxe zoekt (kamers zijn eenvoudig maar proper met douche en toilet op de gang) moet je hier niet zijn, maar juist de eenvoud, de oostenrijkse gastvrijheid, het heerlijke eten, het karakteristiek verblijf en de mooie omgeving maken dit voor onze hele familie een vakantie om ieder jaar weer op te verheugen.

Gereisd met familie in maart 2008

• 9janneke13-06-2006

wij zijn in de zomer van 2005 in dit hotel geweest en het is een prachtig hotel. Vooral de suite. Mooi zwembad wat met mooi weer open kan. Prima eten. Aardige mensen. Het ligt wel wat buiten het centrum, aan de doorgaande weg.

Gereisd in juni 2006

Gasthof Stilluperhaus info