Hotel St. Georg

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°13°
8,3

• Ligging t.o.v. pistes7,7

12 reviews over Hotel St. Georg in het Nederlands

Prachtig hotel met prima voorzieningen.

12-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel geeft de mogelijkheid flexibele dagen te boeken. Wij waren er van zondag tot zondag maar er zijn meer mogelijkheden. Het hotel ligt op 7 minuten lopen van de skilift (Penkenbahn). Het eten is er heerlijk en de kamers zijn fraai. Het is allemaal niet goedkoop maar het is de prijs wel waard. Het was alweer de derde keer dat we er verbleven. De parkeermogelijkheid in de Tiefgarage is een uitkomst. De eigenaresse is altijd aanwezig en heeft alles goed in de gaten. Het personeel is erg vriendelijk

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Het was weer goed verzorgd

8-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is erg mooi en goed onderhouden. Het eten is van een prima kwaliteit (keuze uit 3 hoofdmenu's). Het personeel is vriendelijk. De afstand tot de Penkenbahn is nog immer zo'n 7 minuten lopen en dus te overzien. Bijzonder is de flexibiliteit van boeken (niet per se zaterdag tot zaterdag). De kamers op de 1e verdieping zijn rumoeriger dan op de tweede (we hadden over 2 etages 3 kamers). Bij het ontbijt was op een ochtend te weinig voorraad Semmeln; aangevuld met nog bevoren broodjes. Dat was wat jammer. De toegang van buitenaf naar de skiruimte is wat erg sluipdoor-kruipdoor met kans op beschadiging van de daar geparkeerde auto's. Maar al met al is deze tweede keer weer goed bevallen en ik sluit een volgende keer niet uit.

Gereisd Met partner in februari 2018

Goed hotel met prima eten.

13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel heeft een mooie uitstraling. Nette maar wat kleine kamers voor die prijs. Badkamer is ook niet al te ruim. Hangt wel een beetje van het kamernummer af. We hadden 3 kamers. De 4 sterren zijn met name gebaseerd op het eten en de extra voorzieningen als sauna en zwembad. Dat is allemaal dik in orde. Vriendelijk personeel. De eigenaresse is een kordate dame die het allemaal goed in de hand houdt. Afstand tot de Penkenbahn is 7 minuten lopen op skischoenen. Mooi skigebied met uitstekend geprepareerde pistes. We komen vast een keer terug. Paar aandachtspuntjes: te weinig parkeerplaatsen, verwarmingsbuizen in de skiruimte deden het niet en een simpel lampje verwisselen in de slaapkamer duurde 2 dagen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

goed hotel

loes
19-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

geweldig hotel vriendelijk personeel goed ontbijt

Gereisd Met partner in juli 2013

Heerlijke plek, gaan beslist terug

A,Hermus
26-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn hotel, goed gelegen t.o.v het dorp en de lift, vriendelijke hardwerkende mensen, ruime schone kamers. Veel nationaliteiten.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Fam. Stolk-Blanken
17-7-2011

St. Georg Hotel is rustig gelegen, net buiten het centrum maar te voet ben je via een pad binnen 5-10 minuten in het centrum. Het hotel wordt gerund door een alleraardigste familie, op en top gastvrouwen, maar ook net en vriendelijk personeel. De sfeer is vriendelijk en gemoedelijk. Prachtig in Tiroolse stijl ingericht hotel, mooie, ruime kamers met balkons en een prachtig uitzicht. Alles is spic & span schoon. leuk (binnen) zwembad en saunafaciliteiten. Het eten is prima en gevarieerd. Parkeergelegenheid buiten of (betaald) in de parkeergarage. Hotel St. Georg is absoluut een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2011

super hotel, echt een aanrader!

jansen
27-8-2010

Vriendelijke mensen met veel vaste gasten. Omgeving is mooi en het plaatsje gezellig.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg goed hotel wij komen hier al 10 jaar.

r.ebbeling
27-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Sankt George in Mayrhofen heeft een zeer vriendelijke eigenaresse en beschikt over alle faciliteiten. De kamers zijn schoon en de bediening is correct. Via een tussenpad ben je binnen vijf minuten bij de Penkenbahn. Het eten is goed maar misschien iets te gastronomisch(vier gangen met drie kleine gerechten en een hoofdgerecht.)

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009
2008

je kan je geld brengen en dat is het ,wt een eigenaar .nu

r.bos
3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

je kan je geld brengen en dat is het ,wt een onvriendelijke eigenaar .nu 2008 zoek echt verder maar ga niet naar dit hotel .zwembad veeeel te koud.elke dag met 9man daar ook in het hotel gedronken veel geld heen gebracht en dat geeft niet maar als je wilt douchen de laatste dag voor vertrek krijg je een grote mond dat ze de handdoeken moeten wassen en dat dat geld kost.personeel doet wel zijn best.nog veel meer punten maar gewon niet heen gaan mischien leren ze dan een klantvriendelijk te worden

Gereisd Familie in februari 2008
2005

mooie ligging en erg rustig

sas
14-9-2005
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

mooie ligging en erg rustig. Een heel mooi zwembad jammer dat het water te koud was om te zwemmen. Bedden goed maar douch kwam 1 straaltje water uit. Ontbijt is super maar dinner karig en niet lekker. Eigenaren zijn stug tegen het onvriendelijke af het personeel is erg vriendelijk. Veel te kleine sauna afzonderlijk van het zwembad. Het pad naar de lift is gewoon gevaarlijk met skischoenen aan.

Gereisd Anders in Wed Sep 14 2005 20:57:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Georg in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Georg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.