Hotel Sport & Spa Strass

9.2Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Mayrhofen im Zillertal

9.2Fenomenaal

• 9.7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Sport & Spa Strass voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

Contact

131 reviews over Hotel Sport & Spa Strass

• 10familie boorsma24-02-2020

Geweldige vakantie gehad!

Super fijn hotel op fantastiche plek. Veel plaats om gezellig te zitten, prachtige eetzaal met lekker eten en super service! Mooie grote wellness ook!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    10Hans Lak02-07-2019

Emountainbike testdagen WOW

Hotel Strass heeft nu ook elektrische Mountainbikes had Stocky me op Facebook geschreven. Dus korte vakantie om e Mountainbiking uit te proberen! Aanrader! Splinternieuwe Greenstorm Mountainbikes wachten op actieve gasten! Met deze bikes kan nu iedereen Bärenbad halen...of de Penken of zelfs het Pfitscherjoch...Voor die hards zelfs met e mountainbike... wie het minder wil kan gewoon langs de Ziller tot aan Strass rijden..en terug met trapondersteuning. Maak nog steeds de meeste kilometers zonder motor maar deze e bike experience is echt een aanrader! Mayrhofen Zillertal is best een Bike paradijs! En het Sporthotel Strass is altijd top! Kom er sinds >50 jaar en ben steeds opnieuw verrast hoe ze zich verder ontwikkelen...op alle gebieden.

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Bauke van Russen21-06-2019

Geweldig !

Dit was een zeer mooie accommodatie, waar je heel gastvrij bediend wordt. Het eten was over heerlijk, en de kamers zijn zeer ruim. Top locatie ! ik zou zeggen, boek eens hier !

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Hans Lak29-05-2019

Één van de beste en leukste hotels in Mayrhofen

Hotel Strass is een geweldig Hotel direct naast de Penkenbahn dat ik al sinds mijn jeugd ken! Ben er al sinds de jaren zestig gekomen en niet alleen in de winter ook in de zomer! De beoordelingen op de eigen website spreken boekdelen! één van de beste Hotels in het Zillertal! Heerlijk eten,leuke entertainment, kortom gezellig met vrienden weekje genieten!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Darcey16-02-2019

Top hotel.

Super fijn hotel met alle gemakken erop en eraan! Fijne kamers, prima eten, dichtbij de gondels, goede skidepot in de kelder, heerlijke (voor hotelgasten gratis) sauna mogelijkheden, sportievere mogelijkheden zoals squash, tafeltennis en pool en het personeel was ook nog een vriendelijk en denkt mee als er iets niet goed gaat. Tevens was er iedere avond iets van live muziek bij de bar. Als ik dan iets moet bedenken dat wat minder was, dan is dat wel dat het zwembadwater een tikkeltje warmer had gemogen en als je aan de straatkant slaapt je snachts uitgaande mensen hoort.

Gereisd met partner in december 2018

• 8Susanne10-02-2019

Geweldig

Zeer mooi hotel, goed verzorgd buffet, en wat wij erg fijn vonden was dat de après ski bar (ice bar) vast zat aan ons hotel, dus je was zo weer terug op je hotel kamer. Verder de omgeving van het centrum was mooi en netjes, leuke winkels en vriendelijke mensen. Het skigebied was ook zeer aangenaam, wij hebben ons zeker vermaakt en zouden graag nog eens terug gaan naar dit geweldige oord!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Jeltje25-01-2019

Het was een super Hotel. Vriendelijk en behulpzaam

Het was een super hotel. Alles kon je daar krijgen, leuke activiteiten werden georganiseerd. Ideaal was dat de skilift naast het hotel zat en nog een leuk mooie café après ski Bar. Mooie omgeving en veel tedoen

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8Anoeska van der Tol15-01-2019

Heerlijk, ontspannen, luxe maar toch budget.

Wij verbleven in het appartementen complex wat bij het hotel hoort: Villa Strass. Deze ligt direct aan de andere kant van de Penkenbahn, zo’n 30m van het hotel. Het zijn nette appartementen, ietwat verouderd, maar typisch Oostenrijks en dus wel sfeervol. Lekker ruim en direct naast de gondel dus je bent zo boven (of thuis). Gelegen aan de hoofdstraat dus alles dichtbij (apres ski, supermarkt of winkels). Tevens mag je gebruik maken van de faciliteiten van het hotel, zoals het zwembad met familie sauna (badkleding), wellness (naakt voor volwassenen) en de skiberging. Al met al een zeer mooi alternatief voor een duurdere kamer bij het hotel en wel gebruik van de luxe faciliteiten. Wij hadden verblijf obv logies, wat prima te doen is met een supermarkt aan de overkant met verse broodjes voor ontbijt. Afhaal met fastfood of lekkere restaurants dichtbij. En je moet zeker een keer een snelle hap eten bij de slager (als je van vlees houdt).

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 2018
    9Dieter08-06-2018

Zeker de moeite

De positieve zaken, zijn dat je een binnenspeelruimte heb voor kleine kinderen. Bij het avondeten is er een aparte menukaart voor de kindjes waaruit zij kunnen kiezen. Het eten 's avonds is heel lekker en uitgebreid. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam Minpunten zijn er niet echt te noemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6vrienden16-03-2018

ik kom nooit meer terug

Groot rommelig, onpersoonlijk en onoverzichtelijk hotel. Bediening in restaurant en HP 5 gangen diner was goed. wel elke keer verplicht aan deze dezelfde tafel naast dezelfde mensen. Waarom niet zelf kiezen? Omkleden in kelder beneden in een gang waar iedereen langsliep. Dan stond je daar in je ondergoed..... ligging is super naast de penkenbaan gondel lift midden in de winkelstraat. Dus niet aan de piste. Hoeft ook niet. Was prima.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Hotel Sport & Spa Strass info