Hotel Sport & Spa Strass

Kleine hotelsWeer vandaag25°
Hotel Sport & Spa Strass
8,7

• Ligging t.o.v. pistes9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sport & Spa Strass voor je op een rij gezet:

Contact

126 reviews over Hotel Sport & Spa Strass in het Nederlands

Emountainbike testdagen WOW

Hans Lak
2-7-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Strass heeft nu ook elektrische Mountainbikes had Stocky me op Facebook geschreven. Dus korte vakantie om e Mountainbiking uit te proberen! Aanrader! Splinternieuwe Greenstorm Mountainbikes wachten op actieve gasten! Met deze bikes kan nu iedereen Bärenbad halen...of de Penken of zelfs het Pfitscherjoch...Voor die hards zelfs met e mountainbike... wie het minder wil kan gewoon langs de Ziller tot aan Strass rijden..en terug met trapondersteuning. Maak nog steeds de meeste kilometers zonder motor maar deze e bike experience is echt een aanrader! Mayrhofen Zillertal is best een Bike paradijs! En het Sporthotel Strass is altijd top! Kom er sinds >50 jaar en ben steeds opnieuw verrast hoe ze zich verder ontwikkelen...op alle gebieden.

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Geweldig !

Bauke van Russen
21-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit was een zeer mooie accommodatie, waar je heel gastvrij bediend wordt. Het eten was over heerlijk, en de kamers zijn zeer ruim. Top locatie ! ik zou zeggen, boek eens hier !

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Één van de beste en leukste hotels in Mayrhofen

Hans Lak
29-5-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Strass is een geweldig Hotel direct naast de Penkenbahn dat ik al sinds mijn jeugd ken! Ben er al sinds de jaren zestig gekomen en niet alleen in de winter ook in de zomer! De beoordelingen op de eigen website spreken boekdelen! één van de beste Hotels in het Zillertal! Heerlijk eten,leuke entertainment, kortom gezellig met vrienden weekje genieten!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Top hotel.

Darcey
16-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super fijn hotel met alle gemakken erop en eraan! Fijne kamers, prima eten, dichtbij de gondels, goede skidepot in de kelder, heerlijke (voor hotelgasten gratis) sauna mogelijkheden, sportievere mogelijkheden zoals squash, tafeltennis en pool en het personeel was ook nog een vriendelijk en denkt mee als er iets niet goed gaat. Tevens was er iedere avond iets van live muziek bij de bar. Als ik dan iets moet bedenken dat wat minder was, dan is dat wel dat het zwembadwater een tikkeltje warmer had gemogen en als je aan de straatkant slaapt je snachts uitgaande mensen hoort.

Gereisd Met partner in december 2018

Geweldig

Susanne
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer mooi hotel, goed verzorgd buffet, en wat wij erg fijn vonden was dat de après ski bar (ice bar) vast zat aan ons hotel, dus je was zo weer terug op je hotel kamer. Verder de omgeving van het centrum was mooi en netjes, leuke winkels en vriendelijke mensen. Het skigebied was ook zeer aangenaam, wij hebben ons zeker vermaakt en zouden graag nog eens terug gaan naar dit geweldige oord!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Het was een super Hotel. Vriendelijk en behulpzaam

Jeltje
25-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was een super hotel. Alles kon je daar krijgen, leuke activiteiten werden georganiseerd. Ideaal was dat de skilift naast het hotel zat en nog een leuk mooie café après ski Bar. Mooie omgeving en veel tedoen

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Heerlijk, ontspannen, luxe maar toch budget.

Anoeska van der Tol
15-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven in het appartementen complex wat bij het hotel hoort: Villa Strass. Deze ligt direct aan de andere kant van de Penkenbahn, zo’n 30m van het hotel. Het zijn nette appartementen, ietwat verouderd, maar typisch Oostenrijks en dus wel sfeervol. Lekker ruim en direct naast de gondel dus je bent zo boven (of thuis). Gelegen aan de hoofdstraat dus alles dichtbij (apres ski, supermarkt of winkels). Tevens mag je gebruik maken van de faciliteiten van het hotel, zoals het zwembad met familie sauna (badkleding), wellness (naakt voor volwassenen) en de skiberging. Al met al een zeer mooi alternatief voor een duurdere kamer bij het hotel en wel gebruik van de luxe faciliteiten. Wij hadden verblijf obv logies, wat prima te doen is met een supermarkt aan de overkant met verse broodjes voor ontbijt. Afhaal met fastfood of lekkere restaurants dichtbij. En je moet zeker een keer een snelle hap eten bij de slager (als je van vlees houdt).

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker de moeite

Dieter
8-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De positieve zaken, zijn dat je een binnenspeelruimte heb voor kleine kinderen. Bij het avondeten is er een aparte menukaart voor de kindjes waaruit zij kunnen kiezen. Het eten 's avonds is heel lekker en uitgebreid. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam Minpunten zijn er niet echt te noemen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

ik kom nooit meer terug

vrienden
16-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Groot rommelig, onpersoonlijk en onoverzichtelijk hotel. Bediening in restaurant en HP 5 gangen diner was goed. wel elke keer verplicht aan deze dezelfde tafel naast dezelfde mensen. Waarom niet zelf kiezen? Omkleden in kelder beneden in een gang waar iedereen langsliep. Dan stond je daar in je ondergoed..... ligging is super naast de penkenbaan gondel lift midden in de winkelstraat. Dus niet aan de piste. Hoeft ook niet. Was prima.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Twijfel

Karin de Kievit
1-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

De locatie van het hotel is perfect! De ene skilift naast het hotel en de andere Ahorn op 4 minuten lopen. Ook de bushalte voor de Gletsjer is een paar minuten van het hotel. Het hotel bevindt zich midden in het centrum. Het personeel is over het algemeen heel behulpzaam vooral Lukas van het restaurant! Compliment! Het eten is ook prima. De Spa is ook ok! Je hebt 2 sauna’s: 1 voor naakt en 1 voor gezinnen (badkleding) Het bubbelbad is te koud, zelfde temperatuur als het zwembad en hiervoor is de temperatuur wel ok. Nu dan de echte minpunten: het hotel pretendeert een 4 sterren hotel te zijn maar de kamers zijn echt over de datum en moeten hoognodig gerenoveerd worden! Je hebt een dispenser voor de zeep maar geen shampoo, bodylotion enz. ook de bedden worden maar 1x per week verschoond of je moet het zelf bij de receptie aangeven. Normaal is 3 of 4 keer per week in een 4 sterren hotel! Ook de bar is aan renovatie toe!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

• BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport & Spa Strass in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport & Spa Strass zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.