Aparthotel Sonnenhoff

Super!

Lonneke Broers
14-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schoon, ruim, gunstige ligging. Wij gaan hier zeker terug!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

zeer goed verzorgde appartementen

Annemarie
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten met z'n achten in appartement Bergsonne. (gezin met vier kinderen 6, 5, 2 jaar en met de jongste van 7 maanden, samen met opa en oma) Een prachtig appartement. Wij waren hier in de voorjaarsvakantie. (19 - 26 februari). Ons appartement zat op de 2e (bovenste) verdieping. Vanuit onze woon-, eetkamer hadden we vanuit het ene raam uitzicht op de Penkenbaan en vanuit de andere op de twee grote gondels van de Ahornbaan. Omdat ons appartement op de bovenste verdieping zat hadden we hoge kamers met spanten en dakbeschot.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

Super appartementen

W. Waterman
4-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden met twee families met kinderen de appartementen Sonnenblick en Sonnenschein geboekt bij Sonnenhof. Deze zitten naast elkaar en het zijn allebei zeer mooie ruime appartementen, wij hadden in iedere slaapkamer gewone bedden staan! Het is allemaal nieuw, mooi en schoon. Iedere dag (behalve zondag) werden de handdoeken verwisseld en afval opgeruimd. De keuken is zeer goed uitgerust. Het was jammer dat er geen ontbijt meer werd verzorgd beneden maar de broodjes service werkt ook heel goed en er is ook een bakker op 200 meter afstand. We konden gewoon iedere dag in de sauna. Massage kun je boeken via de eigenaresse en is in een hotel op 1 minuut lopen, een aanrader! De ligging is goed, op een paar minuten lopen van de penkenbaan. Voor ons was het enige minpuntje dat er in de slaapkamers lichte gordijnen hangen onze jongste kwam daardoor slecht in slaap en het is 's ochtends vroeg licht. Ondanks dat is het voor ons een plek om naar terug te keren.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2010

Geen succes

Rosanne Weerd
25-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hadden voor 4 personen een drie kamer appartement geboekt met twee 2 persoonsbedden. Echter was er maar 1 tweepersoonsbed en een bedbank. Alles wat je in de koelkast legde bevroor, de handdoeken zouden elke dag vervangen worden, dit is echter maar 1 keer gebeurt. Ook de bedden zouden eenmaal per week verschoont worden en dit is niet gebeurt. Het vuilnis werd alleen opgehaald als je het op de gang zette. Laat staan een bezem of dweil over de vloer, dat is nooit gedaan. Ook het toiletpapier wordt niet bijgevuld. Er is een sauna aanwezig waar je maar 1 maal gebruik van mag maken, voor gebruik van de zonnebank moet je betalen.

Eigenaren spreken geen Engels, zijn kortaf en komen shagrijnig over.

Wel goede geluidsisolatie, lekkere douche en goede ligging.

Gereisd Met partner in januari 2010

nooit meer!!

leonie de wit
24-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het enige voordeel van dit appartement is de ligging. Het is mooi gelegen en vlak bij de gondel. Verder geen goede ervaringen met deze accomodatie! De eigenaren zijn heel erg klant-onvriendelijk! Bovendien stond er in de omschrijving twee kamers met twee twee-persoonsbedden, maar een simpele bedbank is wat we aantroffen in 1 kamer, wat erg hard sliep. Meubels zijn ondeugdelijk en als er iets kapot gaat omdat het zo krakkemikkerig was willen de eigenaren ook nog dat je dik betaalt en wordt dit op zeer onvriendelijke wijze meegedeeld. Kortom voor ons nooit meer!

Gereisd Met partner in januari 2010

Prima appartement

milou
6-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier met 4 volwassenen geweest in 2009 Februari. Het is een heel mooi nieuw en net appartement. Het is maar een klein stukje lopen naar de liften, bars en winkels. De plek vond ik super. de douche/kamers en keuken ziet er allemaal erg goed uit. Prima verblijf Wij zouden hier zo weer naar toe gaan

Gereisd Met vrienden in februari 2009

2007

We waren hier, met 2 kleine kinderen, de laatste week week

Familie van de Beek
13-8-2007

We waren hier, met 2 kleine kinderen, de laatste week juli/eerste week augustus. Een perfecte locatie in een perfecte vakantieplaats. Het appartement is zo goed als nieuw, heel compleet, voorzien van alle gemakken, schoon en mooi afgewerkt, op 5 minuten loopafstand van het bruisende centrum van Mayrhofen, de Penkenbahn en de Ahornbahn. Verder ligt het zwembad (zowel buiten- als binnen) op 50 meter afstand en een tennisbaan op 10 meter afstand aan de voorzijde van het appartementencomplex en aan de achterzijde een hele grote wei/open stuk grond. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Alles is er zeer "gemütlich". Echt een aanrader, zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in augustus 2007

Goede accomodatie

Mark
9-7-2007

Goede accomodatie. We hadden een appartement op de begane grond (met terras). Dit is een ideaal appartement wanneer je kleine kinderen hebt. Vanuit de achterzijde van je accomodatie loop je binnen 5 minuten naar de hoofdstraat van Mayrhofen (Penkenlift). Tip voor de zomer. Koop een Zillertal pas. Hiermee heb je gratis toegang tot de meeste liften in het Zillertal en je kunt gratis met de bus en trein.

Gereisd Anders in Mon Jul 09 2007 12:03:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De ligging ten opzichte van het dorp en de gondel is heel

I. Veldhuis
28-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

De ligging ten opzichte van het dorp en de gondel is heel goed, alles is heel dichtbij.

Het is een heel mooi en nieuw appartementencomplex. De badkamer is heel mooi met een goede douche en dubbele wastafel. De keuken is ook goed met een vaatwasser. Alleen de bedden zijn niet al te best, de slaapbankjes slapen niet echt lekker.

Wel kun je meteen bij aankomst in het appartement, maar je moet bij vertrek er dan ook al om 9 uur uit.

Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan!

Gereisd Anders in maart 2007
2006

Er is geen douche op de kamer, maar uitsluitend een vaste

Rudi Schiphof
8-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Er is geen douche op de kamer, maar uitsluitend een vaste wastafel. Het pension gaat in 2006 volledig verbouwen. De temperatuur op de kamer was niet optimaal. Het ontbijt is magertjes, koffie met 2 semmeln en vlees/kaas, geen eitje. Ligt wel mooi centraal bij de Penkenbahn. Prijs/kwaliteit is goed. Dit is GEEN 3 sterren pension.

Gereisd Anders in Wed Mar 08 2006 21:45:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sonnenhoff in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sonnenhoff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.