Hotel Schrofenblick ***

8,6

Weer vandaag1°-7°

• Ligging t.o.v. pistes7,9

22 reviews over Hotel Schrofenblick in het Nederlands

Was weer fijn om thuis te komen

Louise, 22-7-2016

Was zoals vanouds weer heerlijk!

Het enige minpunt was dat ze met het all-inclusive pakket gestopt zijn, maar niet de prijzen op aangepast hebben.

Maar verder heerlijk verblijf gehad en de kok was voortreffelijk! Tot volgend jaar Schrofenblick Team!

Heerlijk gastvrij hotel!

Laane, 8-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We kwamen erg laat midden in de nacht aan maar zijn alsnog keurig ontvangen!

Service gerichte bediening!

Erg comfortabel hotel!

Prima!

N., 15-2-2016

Schoon, typisch Oostenrijks hotel met erg vriendelijk personeel. Mooi welnessgedeelte, erg compleet. Eten is goed, ruime keuze zowel bij het ontbijt als 's avonds. Ook gezonde keuzes mogelijk.

Kamers zijn schoon, ruim en netjes (dagelijks vers fruit ). Skiruimte is ook lekker ruim.

Goede parkeerplaatsen. Skibus stopt voor de deur, ideaal. Goede sfeer in dit hotel, relaxed! Zeker voor herhaling vatbaar.

Als enige minpuntje: geen fijne hoofdkussens.

Zeer goed bevallen!

Mireille, 1-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het verblijf is erg goed bevallen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wellness gedeelte is ook erg mooi, een Finse sauna, Bio sauna, Turks stoombad en een infra rood cabine en heerlijk relax gedeelte. Eten, vijf-gangen, niets op aan te merken. Keuze genoeg! Kamers ruim en schoon, fijne douche, goede bedden. Ski bus stopt voor de deur, binnen tien minuten bij de piste.

prima plek!

John, 28-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel prettig hotel. heerlijke kamer, schoon en licht. maaltijden waren goed . Sauna verzorgd en schoon. Medewerkers vriendelijk en hulpvaardig.

super hotel

Karina Tromp, 27-9-2015

Aanrader, prima eten met volop keuze, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, veel extra's zoals sauna en gratis begeleide wandelingen.

Aanrader!

Louise, 13-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima luxe hotel! Personeel is zeer vriendelijk! Komen er al jaren. Fantastische ligging en met hun all-in concept zeker niet te duur.

Leuk hotel, goede prijs/kwaliteitsverhouding!

C. Linssen, 27-8-2015

Mooie uitvalsbasis voor wandelingen in de bergen, in de directe omgeving leuke openluchtzwembaden, Hintertuxer gletsjer een echte aanrader. Service/personeel heel vriendelijk en eten heel erg goed (genoeg keuze). Enthousiaste wandelgids Thomas. Voordeel dat hotel niet direct is gelegen in (het meer toeristische) Mayerhofen, maar wel in de buurt. Voor onze kinderen (leeftijd 8 en 9) niet veel te doen in hotel zelf (je bent natuurlijk wel de hele dag op pad, ik bedoel dan vooral de tijd voor en na diner). Toegangsweg in/naar en uit Mayerhofen/Zillertal was behoorlijk druk in de periode dat wij daar waren!!

Tophotel

Sido Groenland, 24-7-2015

Mooie accommodatie met prima faciliteiten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed en rustig gelegen in het mooie Zillertal. Hoe de reguliere prijzen zijn weet ik niet precies, maar wij hadden via touroperator een arrangement/aanbieding die qua prijs/kwaliteit zeker de moeite waard was. Volpension light, met prima ontbijt en diner. Kamer heel prima, bed was ietwat zacht, dagelijks werd het bed opgemaakt en de handdoeken verschoond. Ook de Sauna Welness in de kelder van het hotel is het vermelden waard. Zeer prettig bovendien zijn de mogelijkheden om onder begeleiding van de gids (Thomas) een mooie bergwandeling mee te gaan (dit kon op elke doordeweekse dag) en om gebruik te maken van de gratis fietsverhuur (mountainbike/trekkingbike) van het hotel. Ik zou het hotel zeker aanbevelen.

Goed hotel in mooie omgeving

D. Gozems, 20-7-2014

Het hotel is rustig gelegen in het dorpje Burgstall, 10 min. lopen tot de rand van Mayrhofen. Eten was goed. Ontbijt in buffetvorm en avondeten met keuze uit 5 hoofdgerechten en verder altijd soep + ander gerechtje vooraf, saladebuffet en dessert. Kamer was ruim en schoon. In de omgeving voldoende mogelijkheden in de zomer, zoals wandelen, mountainbiken, raften en paragliden. In Mayrhofen diverse liften die je hoog de bergen in brengen.

We hebben een aantal aanbieders voor Schrofenblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schrofenblick in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schrofenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schrofenblick scoort een 8.59 uit 10 op basis van 24 reviews.