Appartement Schneeberger Monika

Appartement
Weer vandaag1°-6°

We hebben een aantal aanbieders voor Schneeberger Monika voor je op een rij gezet:

Laatste review

Ideaal appartement

Karina Tromp,
27-9-2015

Prima appartementen en erg vriendelijke service!

2 reviews over Appartement Schneeberger Monika in het Nederlands

Ideaal appartement

Karina Tromp
27-9-2015

Prima appartementen en erg vriendelijke service!

2005

zeer net en redelijk ruim

giaco
22-10-2005

zeer net en redelijk ruim

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schneeberger Monika in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schneeberger Monika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.