Appartement Schneeberger Monika

AppartementWeer vandaag30°14°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Schneeberger Monika voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Schneeberger Monika in het Nederlands

Ideaal appartement

Karina Tromp
27-9-2015

Prima appartementen en erg vriendelijke service!

zeer net en redelijk ruim

giaco
22-10-2005

zeer net en redelijk ruim

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schneeberger Monika in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schneeberger Monika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Schneeberger Monika scoort een 8.6 uit 10 op basis van 2 reviews.