Appartement Sandhofer

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes8,5

2 reviews over Appartement Sandhofer in het Nederlands

Met vrienden

iederjaar weer naar terug naar mayerhofen

Jennie
24-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

mayerhofen is een plaats voor iedereen je vindt er rust en altijd wel iets te beleven

Super appartement!

Sabine
21-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Groot appertement waar je goed met een groep vrienden / familie kan verblijven.

Netjes ingericht en meer dan voldoende ruimte. Alles is spik en span.

Bedden slapen heerlijk!

Loopafstand tot de piste is ongeveer 5 minuten. Dit is zeer goed te doen.

Eigenaars zijn ontzettend aardig en staan altijd voor je klaar.

Geen overlast van het appertement boven je (plek voor 5 personen).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sandhofer in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sandhofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.