Hotel Rose

Liever ergens anders eten

Eva
2-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Op vrijdagavond hebben we hoger gegeten. Kennelijk was het nogal druk en wilden ze graag dat we snel klaar waren met eten en dus ook snel met kiezen van de kaart. Gevolg: pizza niet gaar, borden afruimen terwijl nog niet uitgegeten, maar al wel ijskaart krijgen om volgend gerecht te bestellen; ongezellig al met al. Bovendien werden we geplaatst in een soort vreetschuur. Brrrr. Wat een misser

Prima hotel, goede ligging, vriendelijk personeel

Jacqueline
10-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers zijn schoon en netjes. Eten is super, zowel ontbijt als diner. Op verzoek kun je ook een avond pizza krijgen. Personeel is erg vriendelijk. Zeker een hotel waar we terug zouden gaan.

heel goed hotel

piet
9-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes4

zeer vriendelijke personeel en leuke kamers, en goede maaltijden

Goed (niet top)

Helmut Vaneeckhout
25-4-2014

Leuk 4* hotel.

Gratis skibus stopt aan het hotel en brengt je op 2-3 minuten tot aan de Penken-lift.

Eten is goed, maar niet top. (wat men op andere sites wel beweert)

Indien je de 3 keuze hoofdgerechten niet lust, kan je zonder probleem vragen naar een pizza.

Salade-bar was iedere dag 100% hetzelfde.

Ontbijt was iedere dag 100% hetzelfde.

Wellnessruimte is leuk en bijna niemand maakte er gebruik van.

Het 'Snowbombing'-festival (1 dag zelfs maar op 100m van het hotel) maakte veel lawaai, maar toch was het redelijk stil in het hotel.

Al bij al viel het hotel mee, maar toch heb ik vroeger een beter hotel gehad in de streek.

Dus goed ... maar kan beter.

Gezellig hotel op 10 min loopafstand van de gondel

mevrouw Steijaert
28-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Lekker eten, 's avonds buffet of keus uit 3 gerechten. Kamers zijn niet groot maar wel schoon. Personeel zeer aardig en behulpzaam.

Godel met gratis bus of lopend te bereiken.

ook op de pistes zijn er leuke hutjes om te eten en drinken.

In het dal zijn er genoeg kleine winkels, skischolen, restaurantjes en apress ski tenten te vinden. Dit alle op loopafstand.

Kortom, een aanrader.

Prima Hotel

Tollenburg
11-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug vanuit het Zillertal Hotel Rose was prima leuke ligging midden in het dorp eten was goed behalve de eerste dag dat was zondag.

Wij vonden de kamers wat aan de kleine kant en wat gedateerd worden wel erg goed schoon gehouden.

De bediening is erg goed de mensen sloven zich erg uit om het je naar de zin te maken wij hadden een meisje Karin zij was top.

Het enige minpunt vonden wij de kleine kamer, je zit in het oude gedeelte. Het zou mooi zijn als je ook een comfort kamer zou kunnen boeken.

Voor de rest een goed Hotel qua prijs/kwaliteit verhouding.,

Goed hotel waar vrienlijkheid en servies hoog zijn

meneer wolsleger
31-7-2013

Kregen elke dag een tip van de dag wat we goed konden gebruiken omdat het heel slecht weer was ( heel veel regen) en ze waren ook flexibel met openingstijden sauna i.v.m. Het weer

Mooi en leuk hotel

himura
2-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede service, sfeervol hotel met goed eten

Goed Hotel

fam. Kroon
3-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eén van de betere hotels van Mayerhofen. Oud en nieuw gedeelte. Oude gedeelte gezeten, zeer schoon, hele goede bedden, flatscrene tv met 6 ned. zenders (nog nooit mee gemaakt), alleen betreft inrichting mag wel een beetje gezelliger maken. Eten op 1 avond na, zeer goed. Te kleine parkeerplaats. Service en vriendelijkheid van personeel top.

Wederom FANTASTISCH

Wim, Nelly en Danique
12-9-2012

Mooie weken gehad, jammer dat de bedden wat aan de harde kant waren.

Vlak bij een supermarkt en ook de bus was in de buurt.

Personeel is vriendelijk en ook heel behulpzaam.

Waren hier al voor de vijfde keer en dat zegt genoeg van de kwaliteit/prijsverhouding.

Jammer dat we niet konden eten in het nabij gelegen restaurant zodat we van de muziek konden genieten. Als wij ons eten op hadden en naar de muziek konden dan was er meestal geen plaats meer om ergens te gaan zitten.

Kamers werden elke dag schoon gemaakt en de bedden een keer per week verschoond.

Wij waren er met onze kleindochter en daar waren ze erg lief voor en kreeg ze alles wat wij ook hadden.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rose in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.