Chalet Nostalgiestersterster

9Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Mayrhofen im Zillertal

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Nostalgie?

9Fenomenaal

Chalet info

Meer chalet info
    Tonen op kaart

2 reviews over Chalet Nostalgie

• 8Ronny23-02-2006

Nostalgie is een prima appartement. Genoeg ruimte en de slaapkamers zijn prima.

Gereisd in februari 2006

• 10Pascalle Thuss11-01-2006

Fantastisch,schoon en gezellig vrij nieuw chalet!!! Wij zijn 5 maal nu in Mayrhofen geweest en het chalet is SUPER maar niet doorvertellen aan anderen want dan is het helemaal niet meer te boeken!!!!psssssttt Van deze familie huber is het hotel Zillertalerhof ook helemaal een 9 waard!

Gereisd met familie in februari 2004

0 tips over Chalet Nostalgie