Gasthof Nieslerhof

Gasthof Nieslerhof

• Ligging t.o.v. pistes9,5

2 reviews over Gasthof Nieslerhof in het Nederlands

2007

Perfecte ligging met skibus op loopafstand

Rob Kamphuis
20-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfecte ligging met skibus op loopafstand. We gaan volgend jaar al voor de derde keer. Zeer vriendelijke mensen, nette vakantiewoningen,schoon en betaalbaar. Voor ons een topper. P.S. centrum is op loopafstand en toch rustig slapen.

De Nieslerhof is een voormalige boerderij met veel erf een

Romke en Klassie Kroondijk
6-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

De Nieslerhof is een voormalige boerderij met veel erf een grote tuin om bij te komen van een van de vele mogelijkheden om te wandelen in de Zillertaler dalen en bergwegen.

Het personeel(de familie) is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij waren er in de zomer en beschikten over een balkon met een fabelachtig uitzicht op Finkenberg en omringende bergen. 's Avonds slechts 200 meter verwijderd van de meest muzikale stek in Oostenrijk: De Apres Skibar "De Brucke" en vlakbij gelegen restaurants. Een vakantie om nooit meer te vergeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Nieslerhof in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Nieslerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.