Hotel Neue Post

8,9

• Ligging t.o.v. pistes8,3

17 reviews over Hotel Neue Post in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

Wir haben bereits zum zweiten mal 5 schöne Urlaubstage im Hotel Neue Post verbracht. Die erstklassige Lage und Ausstattung des Hotels, sowie die hervorragende Küche ist besonders zu loben. Das Frühstück ist klasse! Das Personal ist sehr freundlich! Wir werden gerne wieder kommen.

Geweldig

Helen sabbe
5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik vond alles goed personeel heel vriendelijk en behulpzaam echt iedereen die daar werkt is aardig! En het eten is geweldig

Perfect stay

Anika
20-3-2017

Nice staff nice rooms

Beautiful Hotel with amazing spa area

We will be there next year again

Very nice holiday

Tom Beck
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We had a very nice holiday in Mayrhofen.

This hotel offers all you need.

We will come back.

Fam. Beck

Simpel

Annika
28-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes1

Wij hebben ons als hotelgast niet welkom gevoelen., Waarom niet? Omdat je in een stads hotel zit met openbaar restaurant en cafe:,de niet hotelgasten gaan altijd voor.,kom je om 16.30 terug van ski-en kun je geen drankje bestellen want de bar gaat om 17.00 uur open:. Als je na het diner een drankje wil nuttigen en een kaartspelletje wil spelen dan let op: dit mag niet!! Je moet dan naar de eerste etage naar de lounge, gezellig, open haard die nooit aan is en geen bediening:, ons is meerdere malen verzocht de bar te verlaten, niet voor gezinnen. Een bar waar overigens gewoon gerookt mag worden. Wat een gastvrijheid! Nooit komen wij nog hier!

Marina
4-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Neue Post is een zeer net en schoon hotel, Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Een heel goed ontbijt, warm eten wordt bereid met eigen produkten, iedere dag een lekker saladebuffet. Er is een zwembad, een sauna, en fitnessruimte.

Voor de liefhebbers is er iedere avond gezelligheid aan de bar met DJ Stevie, hij krijgt er de stemming wel in.

Nu drie jaar geweest en volgend jaar weer terug.

goede ligging langs de hoofdstraat

everts pieter
10-10-2014

Het eten is er heel goed, wel is er regelmatig muziek en nog al wat lawaai in het hotel, er word veel gerookt en dat ruik je in heel het hotel. Personeel van de bediening is super vriendelijk wat je niet kan zeggen van de bezetting aan de receptie .

Je moet wel goed oppassen met de grote hond van de bazin zeker als je zelf een hondje bij hebt.

Goed hotel

marina beijers
12-8-2013

Goed hotel, zeer gastvrij, vriendelijk personeel, heerlijk eten, veel gezelligheid aan de bar.

zeer goed hotel

j moors
22-6-2013

prima hotel en zeer goed eten en een fantastische welness gedeelte, goede service ,minpunt wifi 5 euro per uur,waarom dat ??

Heerlijk, gezellig en schoon hotel

Renate Nieuwenhuis
12-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn wederom met veel plezier een week in Neue Post geweest.

Het eten was weer voortreffelijk en de bediening is super vriendelijk.

Ook voor onze kinderen, zij zien er naar uit om 's avonds in het restaurant te gaan eten, iedereen is zo aardig.

De kamers zijn ruim, gezellig en schoon (dat laatste vinden wij erg belangrijk).

Kortom; de locatie, de gezellig en de sfeer; wij komen zeker weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Neue Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neue Post in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neue Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neue Post scoort een 8.85 uit 10 op basis van 17 reviews.