Appartement Moigg

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Moigg

• 10Jessica12-12-2017

Fantastisch!

Geweldig skigebied, we komen al jaren! Het appartement is van alles voorzien, een echte aanrader voor iedereen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 8Verwaal08-08-2014

We komen terug

Een heel fijn appartement geschikt voor een echtpaar en 2 kinderen. Wij waren samen. Ruim appartement dichtbij alle voorzieningen van: station, bus, kabelbanen, winkels en restaurants. Maar toch rustig. Fijn zonnig huis met zonnig balkon.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9E.Goos16-08-2013

Geweldig appartement!!!

Het motto van mevr. Hochmuth "U komt als gast en vertrekt als vriend" hebben wij absoluut zo ervaren. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en zij stond altijd voor ons klaar. Het appartement is gunstig gelegen in een zijstraat van de hoofdstraat. Het appartement is prima ingericht en de keuken is zeer compleet. Als wij nog eens naar Mayrhofen gaan zullen we beslist dit appartement, of een ander appartement van mevr. Hochmuth, boeken!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9fam schijns05-08-2013

super appartement!

wij hebben in de zomer 2 weken vakantie gevierd in dit appartement, we waren heel erg tevreden! zeer gastvrij en vriendelijke ontvangst. een mooi appartement,erg schoon en met alle luxe van thuis ingericht. het appartement ligt centraal in Mayrhofen en dicht in de buurt van de bergbanen. absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9boekie04-08-2013

App. in topsegment

wij waren 2 jaar geleden ook in een appartement van mw. Hochmuth, aan de bosrand gelegen. Super locatie met echt alles erop en eraan. Wasmachine, internet, radio/cd, flatscreen, moderne complete keuken, zitkamer met een heerlijke bank, enz. Nu dichtbij het centrum en ook weer een perfect appartement (1e etage). Vriendelijke ontvangst door mw.Hochmut (net als destijds door haar man). Vreemd dat er zo'n negatieve ervaring is door andere gasten. Hier zal vast en zeker een reden/aanleiding voor zijn en vast iets ergens dan afvalscheiding. Bij ons is hij of zij nooit zomaar onaangemeld binnengekomen. Zouden wij ook niet accepteren. Wij genieten hier weer enorm.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 1Mirthe14-01-2013

Waarschuwing, boek niet dit appartement!!

De ligging, de ruimte in het appartement, de inrichting prima. Echter de verhuurders van dit appartement zijn verschrikkelijke mensen!! Deze mensen wonen boven het appartement en lopen te pas en te onpas het appartement binnen, zonder aan te bellen. Als het afval volgens hun niet goed gescheiden is, wordt het weer teruggegooid (letterlijk) in je appartement. Wij waren met een nette groep mensen, geen lawaai of muziek, maar toch kwam dat verschrikkelijke mens klagen over geluidsoverlast. Een dame van onze groep is bedreigd (zowel verbaal als fysiek) door de man van de verhuurder. Ook moesten we ter plekke 70 euro extra betalen, voor de 5e persoon, terwijl we voor 5 personen hadden geboekt. Ik heb nog nooit een negatieve beoordeling geschreven, maar ik wil jullie graag waarschuwen. Wil je een leuke, gezellige wintersport, boek dan NIET dit appartement!!

Frau HOCHMUTH, Inhaber, 08-08-2013

Beste dag .. onder het motto "U komt als gast en vertrekt als vriend" we nu huren voor vele decennia met veel passie en vreugde. Het aantal van onze stamgasten bevestigde ons voor vele jaren. De evaluatie van deze speciale party-groep (geboren 1993/1995) is niet beschikbaar om te accepteren. En onze professionaliteit zal niet toestaan ​​dat u om te betogen tegen het. Er wordt zoveel verteld, het was geboekt via een reisbureau, waren er meer gasten die wilden laag blijven, en weinig alcohol niveau was ook in het spel en we gewoon niet richten op zulke doelgroepen. Een normale communicatie niet mogelijk was te wijten aan de voortdurende alcohol niveaus. Reisbureau moest worden ingeschakeld etc.. Meer zulke gasten en we zouden nooit meer te huren.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8De Wandel13-01-2009

ruim en comfortabel appartement

Groot, ruim nieuw appartement,vriendelijke gastvrouw, ruime warme skikelder.Badkamer met douche en groot ligbad, apparte wc, ruime keuken met alle toestellen en benodigdheden. goede verwarming en veel licht.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8Saskia28-01-2008

Wij zijn net terug van een week Mayrhofen en wij hebben een prima week gehad. Bij aankomst even zoeken, maar de eigenares woont op de bovenste verdieping en is in principe iedere dag bereikbaar voor de gasten. Het is een ruim appartement met twee grote slaapkamers, nette badkamer (met douche en toilet) en een volledige keuken.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 9P&W06-05-2007

In maart 2007 een week dit appartement gehuurd. We waren met 4 volwassenen en hadden heerlijk veel ruimte: prima lichte woonkamer, complete keuken, grote slaapkamers, grote badkamer met douche en bad, 2 toiletten. Ligging is perfect: rustig maar centraal ook t.o.v. lift naar pistes. Aanrader!!

Gereisd met vrienden in maart 2007

Appartement Moigg info