Camping Mayrhofen (Kröll)

• 6.5Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

42 reviews over Camping Mayrhofen (Kröll)

• 2019
    9paul korremans07-01-2019

geweldig, thuiskomen, al weer geboekt.

fijne camping, beneden zijn de plaatsen wat ondiep maar aan de zijkant en boven grote plaatsen. Boven een mooi en schoon toiletgebouw met wasmachine en droger. Ook een droogruimte voor (winter)kleding. Naast het voortreffelijke restaurant ook een douche en toiletgebouw niet zo luxe als boven maar voldoet prima ook hier wasmachine en droger. Naast de receptie een binnen/buitenzwembad, niet zo groot maar wel mooi. Het pinksterweekend een en al muziek geweldig. Zo ook iedere vrijdagmiddag. De omgeving is supermooi met veel wandelpaden en veel terrasjes onderweg wandelen is tenslotte een dorstige aangelegenheid. Iets verder weg Innsbruck en Kufstein Rattenberg het Swarovski museum en nog veel meer om te gaan zien, te veel om hier op te noemen. De mensen op de camping zijn al die jaren dat wij er komen supervriendelijk en erg behulpzaam.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Nancy de Wit05-01-2019

fantastisch, de mensen zijn zorgzaam en gastvrij

De camping lig vlakbij het gezellige dorpje Mayrhofen waar ieder jaar een gezellig straatfeest word georganiseerd en waar je heerlijk op een terrasje kunt zitten. Er zijn een heleboel wandelroutes, zowel op de berg of onder aan de berg. De Campingplaatsen zijn net groot genoeg om vakantie te vieren, ze waren druk bezet! Geen animatie voor de kinderen, maar op de camping zijn er genoeg kinderen onder elkaar om mee te spelen. Ze kunnen buiten spelen en binnen in een speelruimte onder het toiletgebouw. Er is geen megazwembad voor de kids of superglijbanen maar wel heerlijk om in te vertoeven met elkaar. Geen mega strand maar wel een paar heerlijke plekken in de buurt aan het water. Je kunt er niet culinair eten maar wel kun je heerlijk buiten op een terras of binnen een maaltijd naar keuze eten geserveerd door gastvrije mensen.
    Wekelijks is er Tiroler muziek door muzikanten uit eigen land. De toiletruimtes zijn schoon en netjes, ze worden dagelijks gereinigd. De prijs die we mochten betalen was de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    2Jannie03-10-2018

Slecht eten, toiletunit erg vies

Toiletunit erg vuil, eten beneden pijl

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8European05-09-2018

Mooie camping met krappe plaatsen.

Mooie omgeving, zeer net toiletgebouw. Hele kleine kampeerplaatsen. Met een caravan is er net plaats voor normale (geen XL) voortent. Goedkoop is het niet, prijzen zijn te relateren aan de mooie omgeving. Drie keer bij de receptie geweest, heel lang moeten wachten voordat ik geholpen werd. 1 keer maar gewoon weggelopen. Niet klantvriendelijk dus. Camping wel gezellig vol en heel veel te doen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

6Marij en Ton Ritchi10-08-2016

Camping valt tegen, blijft bij eenmalig bezoek

• : centrale ligging in dal
    • : op zichzelf redelijke prijzen, maar duur als je ziet wat je krijgt.
    • : restaurant bij camping
    • : netheid in sanitair en prachtig nieuw sanitair gebouw.
    • : kleine wat rommelige plekken, camping wordt zo vol als mogelijk gepropt
    • : voor tentkampeerders : redelijk lawaaierig.
    • : algehele indruk is er een van enigszins achterstallig en rommelige aandoend onderhoud
    • nogal wat vaste kampeerders waarvan een deel weinig energie besteedt aan hun onderkomen en perceeltje. Ziet er daardoor op plekken wat haveloos uit.
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9voncken21-12-2015

prima

Met zelfs een babybad. Vriendelikjke mensen. Prachtige omgeving. Niet zo'n diepe plekken, maar acceptabel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Lotte en Erik22-07-2015

Prima camping met splinternieuw sanitairgebouw!

Ontvangst was voldoende, maar we moesten wel zelf om extra info vragen (weekprogramma camping/Mayrhofen), active&toeristencard, activiteiten in de buurt). Nadien kregen we verschillende folders etc. Ook werd ons niet verteld dat er op het terrasgedeelte van de camping een splinternieuw sanitairgebouw staat, dit wil je als camping toch promoten lijkt me! Wij stonden op plek 39, ruim en rustig in een bocht met zon en schaduw. Wel wat verder van toiletgebouw, anderzijds weinig kinderen en veel ruimte! Naar ons idee één van de betere plekken van de camping. Veel plaatsen zijn krap, vooral in de diepte, zodat je bijna bij je tegenover buren op het bord kunt kijken. Campingwinkeltje is goed (veel keuze uit brood(jes), restaurant (=goedkoop), zwembad is niet groot maar prima! Bij het nieuwe sanitairgebouw is een mooi en net terrasgedeelte met veel (grind)plaatsen voor campers en/of grote caravans. Weinig schaduw, anderzijds een erg mooi uitzicht over camping en bergen. Gebied is prachtig!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 10blomme huguette10-03-2015

super camping

Zijn er al 2 keer geweest, vriendelijke en behulpzaam ontvangst. Lekker eten in restaurant, en dicht bij centrum.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2014

• 6Van de Wall03-08-2014

De vierde keer op deze camping viel ons tegen.

Deze camping ligt zeker op een centrale plaats van de camping uit kun je zeker mooie uitstapjes maken. We waren nu hier voor de vierde keer maar deze keer viel ons de camping tegen. Veel modder in de wei waar tenten staan je kon de auto er niet bij rijden maar ze bleven wel hun tarief van € 2,60 per dag aanhouden terwijl de auto er niet gestaan had. Het viel ons op toen we bij de speeltoestellen waren met ons zoontje dat die wel eens een onderhoudsbeurtje of aan vervanging toe waren uitstekende spijkers enz. Op de kampeerweide in de tuin veel brandnetels. Wij hebben besloten om na vier keer hier te zijn geweest niet meer te komen op deze camping het onderhoud was in het geheel slecht geworden!!!!!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Heidi18-04-2014

Goeie wintersportcamping

Een vrij volle camping met krappe plaatsen. Maar deze nadelen wegen niet op tegen de voordelen. Mayrhofen is een heerlijk skidorp. Twee skigebieden, met heel veel soorten liften en afdalingen. De skibus rijdt redelijk frequent en stopt voor de camping. Er is een goede skistal op de camping, hoewel ook die erg vol is. Er is voldoende, goed en schoon, sanitair. Het restaurant naast de camping was verrassend goed. Het zwembad is erg klein, maar ik kan me voorstellen dat het leuk voor kinderen is. De ontvangst van de Wi-Fi is op verder weg geleden staplaatsen matig, terwijl je voor een week toch 15 Euro moet betalen. Stroom is 16A. Mayrhofen is een gezellig, zeer toeristisch, dorp.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2014