Gasthof Martha

Gasthof
8,6

• Ligging t.o.v. pistes6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Martha voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof Martha in het Nederlands

Heerlijk genieten

Nynke
7-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Op een kleine kilometer lopen van de Penkenbahn ligt dit kleine (10 kamers), eenvoudige maar brandschone Gästehaus. Ondanks dat we te vroeg arriveerden, werden we op de parkeerplaats al hartelijk ontvangen door de vrouw des huizes. We waren in de veronderstelling een verblijf inclusief ontbijt te hebben geboekt, maar toen dit niet het geval bleek te zijn was het geen enkel probleem om dit ter plekke alsnog te regelen. Wij hebben ski’s bij Hervis gehuurd, waarbij je gratis gebruik kunt maken van het depot boven aan de Penkenbahn (aanrader!). Skitip: neem de 150er Tux en geniet van mooie lange en brede afdalingen. De kerstdagen op deze manier in het gezellige Mayrhofen doorbrengen is zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Martha in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Martha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Martha scoort een 8.57 uit 10 op basis van 2 reviews.