Appartement Laura

Super goed

Diana
19-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi en heel goedkoop appartement.We hadden een appartement op de 1ste verdieping voor 8 personen.2 balkons en mochten ook gebruik maken van het hele grote balkon.Er zat een nieuwe keuken ik met magnetron vier keramische kookplaten en een vaatwasser.3 slaapkamers waarvan 1 hele grote daar stomden nog 2 1 persoons bedden op maar wij waren met 6 dus niet nodig.Ook hadden we 2 badkamers met douche en toilet.De eigenaar was heel vriendelijk en maakte een praatje en was ook zeer geintereseerd naar onze uitjes.Ook kon je voor 18.00 doorgeven hoeveel broodjes s’morgens wilde dan kon je die bij de balie ophalen.De bedden waren opgemaakt en voor iedereen lag een grote en kleine handdoek.We gaan hier zeker nog eens terug komen.

Leuk appartement, maar vrij ver van de skilift

Maartenvdp
7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Appartementen zijn recentelijk vernieuwd. Dus in prima conditie, en goed schoon. Parkeren voor de deur. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Nadeel is toch wel de ligging ten opzichte van de lift wat vrij ver is.

Nooit meer!

Remco
17-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3

Tijdens het inchecken niemand aanwezig, sleutel ligt bij de receptie, helaas dus niemand gezien om het een en ander door te nemen en om appartement situatie/staat te bekijken.

Volgende dag kwamen we bij onze reisleider om in te checken en hier kregen wij te horen dat we niet meer welkom waren in Appartement Laura, dit tot onze grootse verbazing! Hier konden we niet meer over in discussie met de hotelbaas maar moesten per direct het appartement verlaten. De schade (1cm2 stucwerk beschadigd) hebben we netjes betaald á € 50,00. Ook hebben we netjes de eerste nacht en toeristenbelasting totaal: €335,00 voldaan. Echter hebben we tot op heden nog niks terug gezien van ons eerder betaalde bedrag ruim € 1000,00.

Oude reviews (archief)

• Ligging t.o.v. pistes6

Appartementen liggen aan de rand van Mayrhofen, maar het centum is binnen een paar minuten lopen te bereiken. Vriendelijke eigenaar, hoewel niet altijd aanwezig wel telefonisch bereikbaar voor vragen. Babybed en kinderstoel aanwezig, als je op de tweede etage zit wel even traplopen met alle spullen. Wij hadden een driekamer appartement. Volgens de beschrijving is dit appartement geschikt voor maximaal 7 personen. De woonruimte is niet zo groot, dus ons leek 4 volwassenen wel het maximale. Voor twee volwassenen en kind prima te doen. Inrichting is wellicht gedateerd (kleine oude tv bijvoorbeeld), wel netjes en schoon.

Prachtige ligging

Boers
14-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtige ligging aan bosrand, maar lopend ben je binnen een minuut of 8 in het centrum.

Schoon ruim appartement, waar alles aanwezig was. (zelfs een kaasschaaf() )

Wat aan de kleine kant...

Patrick de Graaf
16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Oké de prijs is goed, maar het is wel erg krap voor 7 personen. Weinig comfort en privacy. 1 wc en 1 badkamer. Voor 3 nachten prima, maar niet voor langer. Appartement is ook wat gedateerd.

simpel maar netjes

flip
8-6-2014

We hadden voor 2 personen een 7 persoons-appartement. 2 slaapkamers en een woon/eet/keuken/slaapvertrek. Dus voor 2 of hooguit 4 prima,maar niet meer.

De inrichting was ouderwets,maar keurig schoon en netjes. Alles wat nodig is staat er ,bij aankomst zijn de bedden natjes opgemaakt en hangen er meer dan genoeg handdoeken.

Heb je wat nodig,vraag het Stephan (de uitbater) en het komt in orde.

Mayrhofen is hooguit 5 minuten lopen, De appartementen liggen bij binnenrijden van Mayrhofen helemaal links achterin bij de eerste afslag links. Niet elk navigatiesysteem schijnt het te kennen.

Op het moment dat wij hier aankwamen waren we de enige huurders die week,dus hoe het bij drukte is kan ik niets over zeggen. Wij zaten op de 2e etage met een enorm groot balkon voor ons zelf. In drukke tijden moet dit gedeeld worden met de buren die met een beetje pech voor jouw slaapkamer gaan zitten.

Fijne week vakantie gehad met 7 personen

nielsburgman
13-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijne vakantie gehad in mayrhofen ongeveer 500m van skibus halte en vanaf daar ben je zo bij de liften wifi werkt ook goed alleen niet in het appartement maar wel op de gang. verder ruim groot balkon en vriendelijk personeel ook de opslag van de ski's is goed verzorgd en verwarmt

Komen zeker terug.

Riet
21-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg goed en vriendelijk. Veel ruimte en onze hond was geen probleem.

We hadden alle vrijheid om te komen en gaan.

Prima

Jos
3-9-2013

Zeer vriendelijk, eenvoudig maar schoon, prima om in de zomervakantie te verblijven.

Centrum en sportvoorziening op loopafstand, gratis WIFI, gratis handdoeken, broodjesservice. Kortom aardige mensen en goede service, mooie omgeving, rustig gelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Laura in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Laura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Laura scoort een 7.68 uit 10 op basis van 30 reviews.