Appartement Kreidl

8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Mayrhofen im Zillertal

Op vakantie geweest naar Kreidl?

8Fantastisch

• 7.8Ligging t.o.v. pistes
  • 8.3Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Kreidl

• 8Y Heemstra22-02-2008

De pistes liggen lekker dichtbij en de ruimte is uitstekend veel mogelijkheden om zelf je keus te maken waar je wilt skién de appaertementen zijn ruim en rustig wij gaan zeker nog eens terug Dan nog even dit wij zijn de buggy vergeten wie wil die voor ons mee terug nemen? tel 035-5257017 0621883290

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2006

• 8Rieny03-10-2007

Ik ben het helemaal met Steve eens, verschrikkelijk al die onervaren skiërs daar! Maar ook ervaren skiërs kunnen de boel behoorlijk verpesten!! Wij hadden iemand bij ons afgelopen jaar, die twee dagen niet mee kon gaan skiën, omdat ie kou had gevat. Je zou toch denken dat iemand die al 20 jaar skiet, zich wel een beetje beter aankleedt. En dan wel thuis gaan zitten mokken en zeiken, heel irritant. Mayrhofen verder is super. En ach ja, dat bier gooien in de kroeg hoort er een beetje bij toch?

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 8Steve13-09-2007

Prima te doen, alleen veel onervaren skiers in het gebied, heb zelfs gezien dat iemand, na een glas bier een gesloten piste opging. Was bovendien de steilste piste van Oostenrijk (78 % hellingsgraad). Verder leuk. Ook apresski, alleen jammer dat sommige lui het nodig vinden met bier in het rond te spuiten door dronkenschap...

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2007

• 8Remy22-01-2007

Het appartement zelf is perfect. Heel erg groot, schoon en netjes! Er is satelliet-tv, een groot balkon, een grote keuken en genoeg verwarmingen om al je wintersportspullen te drogen. Wel ligt het heel erg ver uit Mayrhofen, dus niet te lopen. Een taxi kost gelukkig bijna niks, dus dat scheelt! Gastheer en -vrouw zijn ook supervriendelijk; we kregen zelfs nog een glaasje schnapps toen we weggingen, tegen de kou!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2007