Aparthotel König

Zeer goed Appartementen

Fredje van Oorschot
9-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben een appartement gebruikt. Deze was erg goed verzorgd. Iedere dag schone handdoeken (behalve op zondag), perfecte ligging tov de skiliften. Douche was ook perfect. De bedden waren iets minder goed.

Gunstig gelegen t.o. skilift

Skimuts
7-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

goede accomodatie. ontbijt is een beetje karrig maar voor de rest perfect. zeer ruime appartementen

perfect adres voor de wintersport

van dongen
11-7-2004

perfect adres voor de wintersport

Hans Meiser
    9-9-2003

We hebben een aantal aanbieders voor König voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel König in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel König zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel König scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.