Hotel Karlsteg (Ginzling)

8.6Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Mayrhofen im Zillertal

Op vakantie geweest naar Karlsteg (Ginzling)?

8.6Fantastisch

• 6Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

5 reviews over Hotel Karlsteg (Ginzling)

• 7Ayka06-08-2012

Voortreffelijk eten

Wij gaan al jaren in de zomer naar Oostenrijk en vonden de eigenaren bij Karlsteg vergeleken met andere plekken waar we geweest zijn een stuk minder vriendelijk. Men toonde weinig tot geen betrokkenheid, hetgeen erg jammer was. De serveerster daarentegen was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar moest steeds toestemming voor vanalles aan de eigenaresse vragen. Sauna is zeer mooi en het avond eten zeer goed (goede prijs- kwaliteit verhouding), waardoor half-pension aan te raden is. We moesten onze tafel wel delen met andere gasten, hoewel er nog voldoende vrije tafels beschikbaar waren. Niet rampzalig, maar toch vreemd. kamers zijn eenvoudig, maar prima in orde. Het balkon was niet bijster schoon. Bushalte direct voor de deur, mooie omgeving. Persoonlijk hebben wij de typische Oostenrijke gastvrijheid erg gemist, maar was het verder een prima pension.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9tientje15-07-2012

Super hotel!

Wij komen hier al meer dan 8 jaar en telkens zijn we super tevreden. Vooral de keuken is onovertreffelijk!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Nieborg18-02-2010

Zeer goed aan te raden!

Het verblijf in Karlsteg halverwege Mayrhofen en Ginzling was zeer goed. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Saunalandschaft is heerlijk! Eten is zeer goed, prijzen zijn normaal Oostenrijks, dus goedkoper als in een hotel in een plaats in Mayrhofen. Enige nadeel zou je de tunnel kunnen noemen aangezien deze eenbaans is en het dus kan zijn dat je 15 minuten moet wachten. Gelukkig gaat een bergweg aan langs waar je ook langs kan, zodat je niet hoeft te wachten. Gemiddeld ben je in 7-8 minuten in Mayrhofen. Rodelavond in Ginzling zelf moet je gedaan hebben!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9Kick Nibbering21-09-2008

Oostenrijk op zijn best !!

Een verblijf in Hotel Karlsteg is een beleving op zich. Vooral de ligging tussen de tunnels is heel bijzonder. De tunnel brengt je in 5 minuten midden in het mondaine Mayrhofen terwijl je in Karlsteg kunt genieten van de landelijke rust. De prijs - kwaliteit verhouding is zeker een 10.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in september 2008