Géén boekingskosten

Appartement Jagdhof

OostenrijkTirolMayrhofen im Zillertal

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Jagdhof voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 28 reviews

Meer appartement info

28 Reviews over Jagdhof

• 9Yvonne02-09-2019

Fantastisch appartement, drukke plek

Mooi verblijf, erg druk plekje. Wel centraal aan dorpsstraat. Ontzettend aardige mensen en zeer luxe allemaal. Mooi balkon op zuiden maar veel herrie van verkeer. Dat is het enige minpunt verder alles prima in orde

• 9Sharon17-03-2019

Ideaal appartement

Met vijf personen hebben wij in een appartement gezeten wat geschikt was voor groepen tot 8 personen. Het was een perfect appartement, alles aanwezig! Echter als je echt met 8 personen bent is het wel aan de krappe kant. Verder is de locatie ideaal. Net aan de rand van het centrum. Dus alles op loopafstand, maar toch lekker rustig. De skibus naar de penkenbaan stopt op 50m afstand en gaat ieder kwartier. Winkels, restaurants en après ski ook allemaal op loopafstand.

Verder was het appartement schoon en netjes bij oplevering. Ook kon je (tegen betaling) gebruik maken van de sauna tussen 5-8 uur. Er was een ruimte aanwezig voor je skis en skischoenen (verwarmd). Kortom alles aanwezig!

• 10anneke uit Tilburg23-08-2018

volgend jaar weer prachtig,

prachtig appartement aardige mensen appartement 7 uitstekend groot en ruim mooie badkamer tv met 6 Nederlandse zenders goede parkeerplaats bij het appartement, uitstekend verblijf.

• 9Maarten uit Gilze18-03-2018

Absolute aanrader voor appartement Mayrhofen

Prachtige accommodatie voor wintersport-liefhebbers. Mooie schone kamers, fijne keuken en heerlijke badkamer (met muziek). Skibus stopt elke 10 minuten voor de deur en brengt je binnen 5 minuten naar de Penkenbaan. Après ski op loopafstand. Broodjes-service aanwezig. Zelfs mogelijkheid tot douchen als je nog niet op je kamer kunt.

• 8Anoniem22-01-2018

Appartement Jagdhof is een aanrader!

Appartement Jagdhof is een aanrader. Modern complex met goede kamers, een nette sauna en behulpzame eigenaren. Je kunt naar het centrum lopen (15 minuten) of de skibus nemen die recht voor de deur stopt.

De slaapkamers in het appartement zijn ruim, de keuken is prima, maar de zithoek had iets ruimer mogen zijn. De broodjesservice (iedere ochtend verse broodjes voor je deur) was fijn en Jagdhof heeft een goede parkeerplaats.

• 6Fam de Viet07-01-2018

Prachtig maar teleurstellende ruimte (gebrek).

Prachtig modern en brandschoon appartement. Luxe met keurig opgemaakte bedden. Ideaal gelegen aan de voet vd hoofdstraat. Echter zullen wij met kleine kinderen nooit meer terug keren. De “leef” ruimte is dermate minimaal dat wij er chagrijnig en gek van werden. Nu hadden wij speciaal een groot appartement geboekt zodat onze baby een eigen kamer had maar dat had de eigenaresse over t hoofd gezien. Keurig excuses en korting maar herstellen vd fout was niet mogelijk ... De leefruimte is een keuken met eettafel en slaapbankje. De tv hing letterlijk boven t aanrecht naast de afzuigkap eigenlijk ontbreekt een zithoek . Ook balkon iniminie en vol gezet met een straat van afval emmers 😫(ieuw)

• 10Bert en Martha van Hirtum24-09-2017

Fantastisch verblijf in een geweldige omgeving

Mooie ligging ,fijne warme eigenares en haar familie.Wij zijn hier voor de tweede keer Wij hadden een geweldig appartement aan de voorzijde mooi uitzicht .100 meter van het station . 250 meter van het centrum.Het was voor ons ook heel fijn dat onze hond ook welkom was.De omgeving is schitterend en er was elke avond wel ergens muziek in mayrhofen.Zeker voor herhaling vatbaar.en dat doen we dan ook.

• 9Annie29-07-2017

Geweldig, Schoon, Super ligging

Super schoon, vriendelijk, Mooi ruim appartement

• 10Tim22-03-2017

Weinig tot niets op aan te merken. Alles heel netjes, schoon en nieuw. Lieve mensen achter de desk.

De bus stopt voor de deur, deze brengt je in enkele minuten naar Penken maar ook kun je de andere kant op om op die manier de berg op te gaan.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marieke29-01-2017

Goede locatie, bushalte voor de deur, Verzorgd appartement,schoon alles aanwezig!

Ski-ruimte met verwarmde schoenen-rek

Broodjes-service

Verlaten van het appartement mogelijkheid vóór opslaan van de koffers en gebruik maken van de douche einde van de dag, daar wij met de bus waren!

Mooie sauna met gebruik van handdoeken en kop thee!

6 persoons-appartement vonden wij niet geschikt voor 6 personen,.. te kleine eetkamertafel en maar 2 stoelen! Wij waren met 4 Personen en dan is het prima!

Appartement Jagdhof info

• CafeNiet beschikbaar