Appartement Jagdhof

Absolute aanrader voor appartement Mayrhofen

Maarten uit Gilze
18-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prachtige accommodatie voor wintersport-liefhebbers. Mooie schone kamers, fijne keuken en heerlijke badkamer (met muziek). Skibus stopt elke 10 minuten voor de deur en brengt je binnen 5 minuten naar de Penkenbaan. Après ski op loopafstand. Broodjes-service aanwezig. Zelfs mogelijkheid tot douchen als je nog niet op je kamer kunt.

Appartement Jagdhof is een aanrader!

Anoniem
22-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement Jagdhof is een aanrader. Modern complex met goede kamers, een nette sauna en behulpzame eigenaren. Je kunt naar het centrum lopen (15 minuten) of de skibus nemen die recht voor de deur stopt.

De slaapkamers in het appartement zijn ruim, de keuken is prima, maar de zithoek had iets ruimer mogen zijn. De broodjesservice (iedere ochtend verse broodjes voor je deur) was fijn en Jagdhof heeft een goede parkeerplaats.

Prachtig maar teleurstellende ruimte (gebrek).

Fam de Viet
7-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prachtig modern en brandschoon appartement. Luxe met keurig opgemaakte bedden. Ideaal gelegen aan de voet vd hoofdstraat.

Echter zullen wij met kleine kinderen nooit meer terug keren.

De “leef” ruimte is dermate minimaal dat wij er chagrijnig en gek van werden.

Nu hadden wij speciaal een groot appartement geboekt zodat onze baby een eigen kamer had maar dat had de eigenaresse over t hoofd gezien. Keurig excuses en korting maar herstellen vd fout was niet mogelijk ...

De leefruimte is een keuken met eettafel en slaapbankje.

De tv hing letterlijk boven t aanrecht naast de afzuigkap eigenlijk ontbreekt een zithoek . Ook balkon iniminie en vol gezet met een straat van afval emmers 😫(ieuw)

We hebben een aantal aanbieders voor Jagdhof voor je op een rij gezet:

Fantastisch verblijf in een geweldige omgeving

Bert en Martha van Hirtum
24-9-2017

Mooie ligging ,fijne warme eigenares en haar familie.Wij zijn hier voor de tweede keer Wij hadden een geweldig appartement aan de voorzijde mooi uitzicht .100 meter van het station . 250 meter van het centrum.Het was voor ons ook heel fijn dat onze hond ook welkom was.De omgeving is schitterend en er was elke avond wel ergens muziek in mayrhofen.Zeker voor herhaling vatbaar.en dat doen we dan ook.

Geweldig, Schoon, Super ligging

Annie
29-7-2017

Super schoon, vriendelijk, Mooi ruim appartement

Tim
22-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Weinig tot niets op aan te merken. Alles heel netjes, schoon en nieuw. Lieve mensen achter de desk.

De bus stopt voor de deur, deze brengt je in enkele minuten naar Penken maar ook kun je de andere kant op om op die manier de berg op te gaan.

Marieke
29-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede locatie, bushalte voor de deur, Verzorgd appartement,schoon alles aanwezig!

Ski-ruimte met verwarmde schoenen-rek

Broodjes-service

Verlaten van het appartement mogelijkheid vóór opslaan van de koffers en gebruik maken van de douche einde van de dag, daar wij met de bus waren!

Mooie sauna met gebruik van handdoeken en kop thee!

6 persoons-appartement vonden wij niet geschikt voor 6 personen,.. te kleine eetkamertafel en maar 2 stoelen!

Wij waren met 4 Personen en dan is het prima!

Oude reviews (archief)

Het was fantastisch

Nori van Eijndhoven
17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed. Zeer ruim en schoon appartement. Zeer lieve en behulpzame gastvrouw. Wij hadden de fietsen mee en die mochten in de skikeller. Erg geweldig gehad. We gaan in 2017 zeker terug. De ligging is ook zeer goed. Je bent zo in t centrum! 👍🏻👍🏻

Het was fantastisch. Heerlijke vakantie gehad!

Sanderrutten
24-2-2016

Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen op vakantie geweest in Mayrhofen. Het verblijf is, kort maar krachtig, een eyecatcher. Mooi, modern en bovenal brandschoon appartement gehad. Wij verbleven in appartement nr1, keken uit op de achterzijde op de berg. Heerlijk rustig. Broodjes service is perfect, iedere morgen verse broodjes vanaf 7u aan de deur. Gastvrouw is heel erg behulpzaam en vriendelijk. Goede tips gekregen over bezienswaardigheden en wat wel of niet de moeite waard is om eens te bezoeken.

Het appartement is gelegen beneden aan de voet van de winkelstraat in Mayrhofen, op loopafstand van trein/bus station. Mountainbike verhuur aan de overkant van de straat.

De haupstrasse heeft vele eetgelegenheden te bieden en gezellige winkels.

Tijdens ons verblijf was er het jaarlijkse strassenfest. Een echte aanrader, veel verschillende muziek en lekker eten verdeeld over de hele hauptstrasse.

Op een kleine 20 minuten rijden is de Hintertux te bereiken, een hele mooie ervaring.

Wij zullen zeker ooit nog eens terug keren naar Mayrhofen, jagdhoff Ligedl.

SUPER APPARTEMENT

Bert en Martha van Hirtum
25-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

juii 2015 een week in dit fantastische appartement gelogeerd met onze hond. Wij hadden al direkt spijt dat we niet langer hadden geboekt. Wij hadden nog nooit zo een mooi en schoon appartement gehad en op een mooie lokatie. De familie moigg was uiterst vriendelijk en leuke mensen.Alles was aanwezig in het appartement,zelfs een stofzuiger. Onze vakantie was zeer geslaag en we gaan er zeker terug ,maar dan wat langer. Zeker voor de mooie tochten en omgeving te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Jagdhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jagdhof in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jagdhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jagdhof scoort een 9.05 uit 10 op basis van 26 reviews.