Appartement Hypo

Super ligging

Daisy
4-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super ligging in het centrum. Apres ski en uitgaan naast de deur

Hypercentraal gelegen appartement

Maria
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Perfect gelegen appartement in een gezellig dorp, dichtbij de liften en supermarkt.

Goed appartement met fantastische ligging

Frits
21-6-2017

Wij maakten ons een beetje zorgen ivm sommige beoordelingen. Ook hadden wij gehoord dat dit appartementen zijn die vooral door jongeren geboekt worden en dus best wel uitgeleefd zijn. Wij hoorden echter dat deze appartementen niet meer verhuurd worden aan een jongerenorganisatie omdat ze zelf ook liever ander publiek willen. Het appartement was prima en erg ruim en de ligging is natuurlijk het grootste plusplunt want je bent echt in het hartje van Mayrhofen

We hebben een aantal aanbieders voor Hypo voor je op een rij gezet:

De huisbaas is een verschrikking

Meiden uit Twente
17-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Met de aankomst bij appartementencomplex Hypo was onze wintersport vakantie begonnen. Het appartement zag er op zich goed uit, niet al te luxe maar wel erg ruim. Wij hadden een appartement met 4 meiden. Dit bestond uit 2 grote slaapkamers, een badkamer, een grote woonkamer, een balkon en een keukentje. Hiernaast ook veel opbergruimte en kasten, wat erg fijn is bij een wintersport vakantie.

Op zich hebben we een prima week gehad, tot dat er alleen maar koud water uit de kranen kwam. De huisbaas was niet te bereiken.., maar d.m.v. reisorganisatie werd dit de volgende dag opgelost.

Op de vertrekdag deed de huisbaas een inspectieronde, alles was goed en we kregen onze borg terug. Later die avond werden we gebeld dat er een scheur in de kookplaat zat en of wij zo spoedig mogelijk terug wouden komen. Terug gekomen bij het appartementencomplex had de huisbaas onze koffers (die we in het ruim beneden nog een dagje konden laten staan) in een kluis gezet, hier konden we dus niet meer bij. We kregen onze koffers pas terug als we de €250 van de koopplaat betaalden. We moesten wel betalen, anders zouden onze koffers achterblijven in Mayerhofen.

Wij vonden dit niet oprecht, omdat wij niks hadden gezien aan de kookplaat,, hij de inspectie ronde al had gelopen en er in die middag schoonmakers, hij zelf en misschien wel nieuwe bewoners in het appartement zijn geweest.

Onze tip aan iedereen die in dit appartementencomplex verblijft, maak van alle kapotte dingen foto's op de eerste dag of laat het zien aan de huisbaas. Hierdoor kom je niet voor verassingen te staan en kan hij er ook niet meer op terug komen, zoals hij bij ons wel heeft gedaan. Laat ook je koffers niet in de berging staan ter opslag, hiermee chanteert hij, zoals bij ons het geval.

Wij vonden het erg jammer dat onze vakantie de laatste dag zo is verpest.

Oude reviews (archief)

• Ligging t.o.v. pistes8

We zaten in appartement 103 en 205 met in totaal 7 personen. De appartementen zijn heel ruim en deze 2 zijn (nog) niet gerenoveerd. De inrichting is oudbollig en basic maar prima voor een week skiën. Er is voldoende bergruimte en zitgelegenheid voor iedereen. De appartementen zijn wel erg warm (geen verwarming te bekennen, maar toch...) met als voordeel dat hanschoenen en alles wat je op de grond legt snel droogt. Maar als nadeel dat wij in ieder geval met de ramen open sliepen en elke avond veel last ondervonden van de luidruchtige mede skiërs die snachten de kroegen uit kwamen rollen. Alsof ze op het balkon stonden. Ook de feestjes in het 10 persoonsappartement naast ons zijn goed te horen, maar dat kan toevallige pech geweest zijn.

De borg is €150 voor 1 sleutel en voor 2 sleutels wordt €220 gerekend (contant). Bij het uitchecken konden we de sleutels in de brievenbus stoppen met een formulier met onze bankgegevens. De borg zou teruggestort worden en binnen 3 dagen is dit ook gebeurt.

Hypo ligt aan aan het verlengde van den hoofdstraat met de Penkenbaan, Spar, IceBar en Bruckn Stadl op loopafstand. Parkeren is gratis aan de zijkant van het gebouw. Bij de Penkenbaan zijn ook kluisjes te huur voor 2 paar ski's en toebehoren en met eens beetje puzzelen past het ook met 3.

Met grotere groepen (in ieder geval in vakantieweken) is het aan te raden te reserveren in restaurants. Niet iedereen heeft zomaar plek. Bij Mo's (overkant) en Mama Mia's (achterkant) kun je prima eten voor niet al te veel geld.

+ ligging en ruimte

- overlast en warmte

Echt een studenten/jongeren appartement.

suzanne
31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Hypo is een redelijk appartement.

Wij zaten in nummer 103. (2 slaapkamers)

Pluspunten:

- ruim appartement zeker voor 4 personen.

- heerlijk dichtbij de lift.

- supermarkt en andere winkels voor de deur. Ook de dokter (gelukkig niet nodig gehad ;-) )

Nadelen:

- heel gehorig en omdat er veel jeugd verblijft lijkt het net alsof de feestende mensen bij je in de slaapkamer staan.

- verouderde faciliteiten, zoals middeleeuwse keuken en badkamer met een slechte douche.

- geen wifi

Top vakantie

Laura
31-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben met een groep vrienden (10 pers) in dit appartement gezeten en het zeer naar onze zin gehad. Het appartement is erg ruim met een groot balkon. Volgens mij zijn delen van het appartement vernieuwd en delen niet, ons appartement zag er vrij nieuw uit. Het ligt direct in de hoofdstraat waar alle eetgelegenheden, apres ski tentjes en de skiliften zitten dus dit is erg makkelijk. Bij Mo's tegen over kun je lekker en redelijk goedkoop eten en bij de Ice bar en Bruckl 'n Stadt is het erg gezellig. Helaas was er een lekkage op onze badkamer waardoor de Hypo bank die er onderzit vol water was gelopen, dit moest komen doordat wij het (vieze) gordijn buiten langs het bad hingen in plaats van er in. De huisbaas zei dus dat het aan ons lag, terwijl wij ons dit haast niet voor kunnen stellen. Om deze reden hebben wij de borg niet teruggekregen en is het aan ons om dit met de verzekering op te lossen. Helaas een minder leuke laatste dag dus. Voor de rest een top appartement!

Goede locatie, ruim en afgeleeft.

Richard
27-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben met vier vrienden in de leeftijd van 25 jaar 1 weekje in dit appartement verbleven.

Voor ons was dit appartement fantastisch, het had 2 ruime slaapkamers, 2 badkamers + toilet, een enorme woonkeuken, een balkon en veel bergruimte.

Het appartement was goed afgeleefd en hier en daar waren er dingen kapot, als je je hier niet aan kan storen denk ik dat je voor een mooie prijs een fijn appartement huurt.

Verder ligt het complex op 5 min lopen van de skilift, heeft een eigen parkeerplaats, ski kelder en een broodjes zaak om de hoek.

In hetzelfde complex waren ze tevens bezig oude appartementen te renoveren (zo goed als af dec-2009).

niet voor herhaling vatbaar

E. Nijenhuis
2-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement (nr 7) is gunstig gelegen aan de hoofdstraat. Op redelijk loopafstand van de lift. De bushalte is erg dichtbij. Verder is de ski-kelder lekker ruim en goed toegankelijk met een afsluitbare box. Dit is het enige positieve wat ik er over kan melden. De algemene indruk is die van weinig onderhoud. Van kapotte lampen, een ontbrekend gordijn (die er op donderdag weer hing!), los liggende vloerbedekking op de trap, een al 12 jaar afgeschreven koelkast die met plakband aan elkaar hangt (en ook wel eens mag worden ontdooid). Verlichting in de keuken is pas op de laatste dag, na dit opnieuw te hebben gemeld, gemaakt. De keukenuitrusting mag ook wel eens opgewaardeerd worden. Al met al een bij elkaar geraapt zooitje. Appartement wordt slecht schoongemaakt. Dat is vooral te zien aan de hoeveelheid stof . Vuiligheid op de deur en tv. Sanitair is een verhaal apart. Stinkend toilet en verstopte afvoeren (heel veel haar) er een heel erg vies douchegordijn!
  • Ligging t.o.v. pistes7

ruim appartement, centraal gelegen in mayrhofen. Het doet wel een beetje ouderwets aan, maar verder is het helemaal prima!Wij hadden met 6 pers een app met 3 slaapkamers, waarvan 1 op de vide. daar stonden opklapbedjes, niet zo heel fijn dus. Wel prettig was de grote woonkeuken en aparte woonkamer.

Zeker aan te raden

We hebben een aantal aanbieders voor Hypo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hypo in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hypo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hypo scoort een 7.32 uit 10 op basis van 12 reviews.