Vakantiehuis Haus Verena

1 review over Vakantiehuis Haus Verena in het Nederlands

heel mooi appartement

jannie
7-8-2013

Haus Verena in Mayrhofen is een heel mooi appartement, met 2 ruime slaapkamers, een keuken, grote badkamer en een zeer ruime hal.

Ook zit er een prachtig prive terras bij met tuinmeubelen. Mooi uitzicht.

Het appartement is van alle gemakken voorzien. De zeer vriendelijke eigenaren wonen er boven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Verena in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Verena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Verena scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.