Gasthof Haus Schönblick

M. van der Haar
9-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Gasthof Haus Schonblick is inderdaad mooi gelegen, maar de eigenaresse is werkelijk niet te doen!! Ze checkt elke stap die je doet, staat steeds op de loer, en vindt elk spatje wat je ergens achterlaat, of kruimeltje in de koelkast, reden om de prijs van de eindschoonmaak, toch al hoog (nl. 20 of 30 euro pp, al naar haar believen) extra te verhogen! Denk niet dat je, als je de vakantiewoning, met keuken en zitje, geboekt hebt een avondje gezellig met vrienden kunt kaarten of kletsen - ook dat is reden om onmiddellijk bij je binnen te vallen en je uit te foeteren! Ze gaat verder akkoord met een korte periode dan een week, maar werpt je vervolgens dagelijks voor de voeten dat dat wel een vergissing was (dat je eigenlijk de hele week moet betalen).

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Mar 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische omgeving gelegen

Riet
18-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gasthof Haus Schoenblick / Mayrhofen inZillertal is geweldig. Wij zijn er dikwijls geweest en gaan nog steeds met veel plezier er heen. zowel zomer als winter. Een echte aanrader als je van verwennen en genieten houdt!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Haus Schönblick in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Haus Schönblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.