Appartement Haus Grünbergblick

Uitstekend Verblijf

WJ
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben afgelopen week een uitstekend verblijf gehad in een prima appartement (nr 3). Groot genoeg voor een gezin met 4 personen. 2 aparte flinke slaapkamers met voldoende opbergruimte. Grote woonkeuken en prima badkamer met uitstekende douche. Keuken is voorzien van vaatwasser en grote oven en prima koelkast. Er is (helaas) geen magnetron aanwezig, dit was voor ons geen probleem maar kan als heel klein min puntje gezien worden. Halverwege ons verblijf (1 week) werden de handdoeken, theedoeken verschoond. Wij waren met 3 gezinnen aanwezig en hadden de 3 appartementen op de bovenste verdieping (nr 3,4 en 5). Dit was erg handig en prettig vooral voor de kinderen die op deze manier makkelijk met elkaar konden spelen. De skibus stopt voor de deur (deze hebben wij niet gebruikt) maar je kan ook makkelijk naar de lift (penken) lopen. Wij hadden alle spullen in depot op de berg dus hoefde niet met alles te "slepen" wat zeker aan te raden is.

Al met al een uitstekend verblijf gehad en Grünbergblick is zeker aan te raden wanneer je in Mayrhofen opzoek bent naar een appartement. Prijs - kwaliteit is uitstekend.

aanrader!

jan van de burgwal
20-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

mooi en zeer schoon appartement, zeker voor 79 euro per nacht! zeer ruim en compleet. 2 grote slaapkamers, keuken met oven en afwasmachine. 10 min. lopen naar penkenbaan. bushalte voor de deur. nu 2x geweest. wij hadden in 2008 app. nr.4 en nu hadden wij app. nr.3. allebei aanraders!

aanrader!

jan van de burgwal
20-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

prachtig appartement(wij hadden nr.3) voor een ongelooflijk lage prijs (79 euro per nacht). zeer compleet en erg schoon. net iets te ver lopen van penkenbaan,10 min. wij deden het wel. bushalte voor de deur, maar eerste bus pas 9,10 uur. nu voor 2ë keer geweest.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

Leon de Gooijer
24-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Deze 'Ferienwohnung' is een echte aanrader. Op loopafstand van het dorp. Ahorn- en Penkenbahn zijn in principe goed lopend bereikbaar, maar de skibus stopt direkt voor de deur. Greenline naar Tuxer Gletscher stopt ca. 100m verderop.

Appartementen zijn mooi ingericht, en super schoon. Keuze uit 5 verschillende appartementen met elk een andere inrichting.

Wij boeken volgend jaar iig weer het Haus Grünbergblick!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Grünbergblick in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Grünbergblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Grünbergblick scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.