Appartement Haus Gager

4.6Matig

Oostenrijk, Tirol, Mayrhofen im Zillertal

Op vakantie geweest naar Haus Gager?

4.6Matig

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Haus Gager

• 8Iris15-02-2010

Prima plek!

Ik ben hier afgelopen week met 8 vrienden geweest. Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt. Het appartement is prima! We hebben heerlijk geslapen, heerlijk gegeten en de ligging is prima. niet in het drukke gedeelte, maar zeker makkelijk te lopen naar alle bars/restaurantjes/ skilift! Zeker geen oude zooi, maar gewoon nette kamers en bedden. In de keuken helaas maar 5 messen, maar ach je bent op vakantei en je maakt er het beste van! Wel jamemr dat er maar 1 douche is, wat met 9 personen wat lastig is. Maar dit is prima te regelen, en zeker voor deze prijs is alles op en top!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 2wolter22-12-2009

Nooit Meer

Wij hebben afgelopen jaar (half februari) in het bovenste appartement gezeten, waar ik na alle omstandigheden toch nog erg blij mee was gezien de staat en vooral Olielucht van het appartement beneden. Dit appartement voldeed volgens ons (en zo te lezen ook andere bezoekers)aan geen een eisen, en is niet meer als een afstans hok met wat versleten meubels erin.

Na het boeken van dit appartement vorig jaar kwam ik er via deze site achter dat het niet goed gesteld was met het appartement, en heb toen meteen telefonisch contact gezocht met Bizz Travel. Zij wisten mij te vertellen dat er niks aan de hand was en dat er nog nooit een klacht ingediend is voor dit appartement (ook al geeft een Bizz travel medewerker hieronder aan dat ze gaan toezien op de schoonmaak) en beloofde mij dat alles in orde was.

Maar helaas was dit niet zo als beloofd, op locatie troffen we een armzalig, achterstallige en vooral tot koppijn wekkende olie lucht ruikende appartement aan. Dit hebben we op locatie

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 1LoB07-12-2009

Nooit meer!

Wij zijn met 4 vrienden op de bovenverdieping verbleven. Het was er schandalig. Buitenkant ziet er inderdaad leuk uit, binnenkant is heel wat anders. Schimmel op de muren, een muffe geur die er niet uit te krijgen was, geen bestek (dat zijn we moeten gaan lenen bij de onderburen), geen potten/pannen. Telkens we terugkwamen van het skien moesten we op zoek naar materiaal voor te kunnen koken. Bovendien zeer onveilig, electriciteitskabels hingen boven het vuur en waren aan elkaar geplakt. Meubels staken maar half in elkaar. Het was er dan ook nog eens erg vuil en de douchedeur hing er half uit. Kortom het was iedere dag miserie als we in ons appartement kwamen. Het is nog geen eurocent waard, ook niet voor de jeugd!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2009

• 5Groep!06-01-2009

Niet doen!

Wij zijn net terug van onze wintersport in Mayrhofen!De skivakantie was echt top.Alleen dit appartement slaat echt alles!Bij binnenkomst wordt je overvallen door een olielucht waar je gewoon hoofdpijn van krijgt.Alles is vies en kapot, de meubels vallen van ellende uit elkaar.(waar we ook nog €300,00 voor moesten bijbetalen!want wij hadden het kapot gemaakt!)Het lakenpakket is te vies voor woorden,zitten allemaal vlekken in.Alles is vies, de borden,glazen,vloer,douche.Er lagen zakdoekjes onder het bed!Daarbij komt dat de mensen die bovenin het appartement zitten,door onze gang moesten om naar boven te komen,ze konden zo in onze keuken en badkamer.Van de slaapkamers heb je een sleutel(waarvan er 2 niet waren).De electriciteit hangt gewoon los, dus is levengevaarlijk voor kinderen.De afstand van de piste en centrum is te doen,maar de 250 meter en 800 meter kloppen niet!Geen goed woord over dit appartement en Bizztravel.Hoe kun je dit verhuren?Prijs/kwaliteit is echt bizar!Niet doen dus..

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2008

• 0Medewerker Bizztravel26-11-2008

Betere schoonmaak

Na overleg tussen de reisorganisatie en de eigenaar van Haus Gager is afgesproken dat de eigenaar beter gaat toezien op de schoonmaak.

Gereisd met vrienden in november 2008

• 5Mir23-03-2008

Recent dit appartement bezocht met vrienden. Wij waren niet tevreden. Het stonk in het appartement naar benzine/olie. Bij aankomst werkte de verwarming niet en stond de was van de vorige bezoekers er nog. Na het aangeven van de stank kwam de eigenaar kijken maar volgens hem was er niets aan de hand. Dit werd ons dan ook op niet al te vriendelijke toon meegedeeld. Het appartement is ruim van opzet, maar hoewel het er aan de buitenkant erg leuk uitziet is er binnen weinig sfeer. De meubels zijn oud en e.e.a. was matig schoongemaakt. Ook waren er bijvoorbeeld veel te weinig glazen. Al met al geen aanrader om een vakantie door te brengen. Zeker gezien de niet onaanzienlijke prijs.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 8Yvon12-02-2008

Wij waren met een groep jongeren en hadden het appartement boven. Voor ons was het echt goed. Wat hierboven staat is echt overdreven. Het is 800 meter naar de lift lopen en dat is best te doen. Verder was het wel oudbollig maar niet vies! Voor ouders met kinderen is dit geen aanrader maar voor jeugd is het echt perfect!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 6J-P25-08-2007

"Huis" bestaat uit drie verdiepingen. De onderste twee geschikt voor max. 12 personen en de bovenste voor max. 8 personen. Wij zaten met een groep van 8 personen op de bovenste verdieping. Om hier te komen moet je door het appartement van de andere groep. Daarnaast moesten bij aankomst op een kamer 2 bedden worden bijgezet, waardoor er géén bewegingsvrijheid meer was. Verder zéér ranzig huis, veel stof (je krijgt er accuut last van kriebelhoest), oude troep en vuile sokken van vorige gasten. De balkons werden gebruikt als dumpplaats voor oude meubels. Zéér ver van de piste. Kortom: geen aanrader als je een ontspannend weekje wil wintersporten.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2007

0 tips over Appartement Haus Gager

1 vraag over Appartement Haus Gager

• Tim Roeleveld, 15-04-2013 Rapporteren

Boeken

Wie heeft contact gegevens van de verhuurder/ster?

Appartement Haus Gager info