Appartement Haus der Mitte

Voor herhaling vatbaar.

fam. Hendrickx
21-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben in appartement Bergkristal gewoond. Een mooi ruim appartement. Netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Centraal gelegen in Mayrhofen. Van buiten minder aantrekkelijk, maar van binnen zeer comfortabel. Bovendien kan men gratis gebruik maken van de parkeergarage.

top

marloes
10-5-2011

wij zijn hier vorig jaar zomer geweest. Het is een heel ruim appartement! In het centrum van Mayrhhofen en je hebt toch een prachtig uitzicht op de bergen vanaf je balkon! We zouden er zo weer naar toe gaan!

Prachtig appartement

Nico Brasser
18-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Luxe appartement, zwembad,winkels,restaurants,liften op loopafstand, 50m vanaf de hoofdstraat. Appartemanten met parkeergarage en lift!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus der Mitte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus der Mitte in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus der Mitte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.