Gasthof Edelweiss

GasthofWeer vandaag17°6°

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweiss voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof Edelweiss in het Nederlands

Netjes en goed

Marion
15-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een goede locatie met vrij veel activiteit. Live muziek aldaar of bij de buren. Maar wees gerust, die moeten om 22.30 uur stoppen met optreden.

De kamers zijn eenvoudig ingericht en schoon. Een nadeel zijn de vele gangen en trappen die aanwezig zijn in het pand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Edelweiss in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.