Hotel Dr. Roscher

Prima hotel

Klaske
14-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Landhaus Roscher hebben wij ons vriendenploeg een aantal keer bezocht,in de winterperiode,de eigenaar,Gunther,is erg aardig en behulpzaam.De afstand naar de Penkenbahn is rond de 5min,Ahorn is wat verder weg,beide keren is een depot aan te raden,kost rond de 20 euro.Het hotel ligt wat buiten het centrum,maar is niet erg,je bent er zomaar.Het hotel is nodig aan vernieuwing toe,het is er erg 70ties,kapotte tegeltjes in de badkamer,krakkemikkige bedden en meubulair.Het ontbijt is er goed,maar de kamermeisjes zijn s'ochtends al erg vroeg bezig de kamers schoon te maken,de karren denderen dan ook al vroeg door de gangen,meestal 7.00,dat vonden we ook een nadeel.Verder is het er erg gehorig,door de apresski gangers.Verder een prima accomodatie,maar dan moet je wel een aantal dingen door de vingers zien.

Goed hotel dicht bij de piste

Martin
29-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in februari 2009 naar dit hotel geweest. Was daar erg gezellig. de kamers waren ruim en elke dag schone handdoeken. Het was alleen niet altijd even schoon.

een aanrader

arie kersbergen
26-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

goed hotel en gastvrije mensen, echt iets voor oudere mensen

Super landhuis

Theo
12-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn in week 5 -2009 een week hier geweest, kamers zijn netjes, ontbijt is goed. Maar als wij weer gaan vragen wij wel een nieuwe kamer aan.

Prima stek

B. Molenaar
18-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima stek. Netjes en verzorgd. We waren met drie in een twee persoonskamer. Bedje was bijgeplaatst. Bedje was niet echt stevig en comfortabel. Ook de korting voor de derde persoon was niet veel waardoor er voor drie personen wordt betaald waar je normaal met z'n twee zou vertoeven. Maar de prijs is zo redelijk dat we daar eigenlijk niet over mogen zeuren.

De mensen zijn zeer vriendelijk en ontbijt is prima. 5 minuutjes van de lift. Depot voor ski's en schoenen wel aan te raden. Is maar 20 euro voor de week.

Keurig schoon ontbijtpension

Friso
4-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Keurig schoon ontbijtpension.

Wij hadden een appartement met een woon/slaapkamer en een aparte slaapkamer en een ruim balkon.

Ontbijten deden we in ons apartement. Kaiserbrotchen kregen we van Günther, de eigenaar voor 0,20 euro per stuk. Redelijk dus.

Eten kan zeer goed bij de naast het pension gelegen kegelbaan annex pizzeria.

De afstand tot de Ahornbahn viel tegen. Eind 2006 is de nieuwe Ahornbahn geopend (prima gondel overigens) echter deze is verder van het pension gelegen. Zo rond de 500 meter. Dus minstens 5 minuten lopen. Met ski's en schoenen is dat zwaar dus hebben wij de ski's en schoenen 's nachts gestald bij het depot bij de Ahornbahn.

De skimogelijkheden in Mayrhofen zijn uitstekend voor beginners (Ahorn) en gevorderden (Penken).

Erg netjes pension

Renate
    25-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes9

Erg netjes pension. Zeer ruime en schone kamers, met slaapgedeelte, zitgedeelte, balkon, badkamer met aparte wc, tv en veel opbergruimte. Het zijn nieuwe kamers en niet Duitsachtig ingericht maar modern.

Penkenbahn en Ahornbahn zijn op 2 minuten loopafstand. Ontbijt is ook netjes. Erg aardige eigenaar.

Centrum is net als de Penkenbahn op 2 minuten afstand.

Dit pension is zeker een aanrader!

• Ligging t.o.v. pistes9

Zeer aardig ontbijtpension, gerund door de net zo aardige eigenaar. Pension ligt net buiten het centrum, maar de liften naar de Penken en de Ahornbahn zijn op steenworpafstand. Verder zijn de kamers netjes en ruim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dr. Roscher in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dr. Roscher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dr. Roscher scoort een 7.63 uit 10 op basis van 8 reviews.