Hotel Denggerhof

fenomenaal

Imke
18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Denggerhof is het beste hotel ooit geloof me ik ben hier voor een deel thuis ik kwam hier vroeger al als kind en elk jaar op nieuw komen we terug om te gaan skiën het is het beste hotel van Oosterijk de mensen zijn superlief en ze hebben een leuke sauna en een zwembad een speelkamer voor kleine kindjes

Al jaren een fijn hotel en genieten

Luud van Engelshoven
16-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel fijn hotel en omgeving voor te wandelen en cultuur snuiven

Goede ligging

Weer fantastisch.

Familie Goolenaerts België
    14-2-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de zoveelste keer in hotel Denggerhof geweest. We voelen er ons inmiddels thuis. Altijd leuk bij de familie Kröll. Kindvriendelijk. Alles wat men vraagt komt in orde.

Prachtig!

William
    15-6-2014
    • Ligging t.o.v. pistes10

Super fijn hotel! Heerlijk gegeten! Erg aardig personeel!

Super voor mekaar

robbert_robbert
    25-1-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

Op internet de hoge waarderingen gezien en het is altijd afwachten waar je komt, maar kan niet anders zeggen dat het hier super voor mekaar is. In het hotel heerst een gezellige sfeer. Het ontbijt en avond eten (3 keuze opties) is goed en is er ook altijd vrij snel. Avondeten is op een gunstige tijd (tussen 7 en 9). Ook hebben ze dit jaar in de kelder de sauna ed heropend. Dit ziet er echt super uit. Enige nadeel is dat je niet gelijk bij de piste zit. Echter de skibus stopt op 50m (voor het hotel). Zit persoonlijk liever 5 a 10 min in de skibus dan 5 min lopen met de latten ed! Gewoon gezellig hotel en als ik naar Mayrhofen ga kom ik hier zeker terug!!

Gezellig, warm en vriendelijk hotel

j hendrikx
    16-8-2011
    • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer geweest en dit hotel is echt een aanrader!

Mooie grote en gezellige kamers , en heerlijk eten in een schitterende omgeving.

redelijk hotel

beppie
    9-8-2011

a la carte eten heel goed, ontbijt niet al te uitgebreid

Prima hotel

D.Eggink
    22-7-2011

Dit is een prima hotel ,met zeer vriendelijke mensen.

Hele goede bediening.

Kamers zijn goed en schoon.Het eten in goed maar verwacht niet iets culinairs.

moet je zelf meemaken,omgeving is genieten

Luud van Engelshoven
    17-7-2011
    • Ligging t.o.v. pistes10

alles is gewoon perfect verzorgd,van ontbijt tot avondeten tot kamers en vriendelijkheid. Zeer vriendelijke bediening,Fam. Kröll zeer behulpzaam .

Wordt komende tijd uitgebreid met sauna . Fijn fam.bedrijf met hotel,camping en appartementen.

We hebben een aantal aanbieders voor Denggerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Denggerhof in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Denggerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Denggerhof scoort een 9.04 uit 10 op basis van 27 reviews.