Appartement Christophorus

6.8Voldoende

Oostenrijk, Tirol, Mayrhofen im Zillertal

Op vakantie geweest naar Christophorus?

6.8Voldoende

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Christophorus

• 8Boekie28-08-2016

Super rustig en ruim

Vriendelijke ontvangst met attenties (fles wijn en een drankje voor eenieder) van de zéér attente eigenaresse FranzisKa Kröll. Mooi op de begane grond gelegen ruim en schoon appartement op een heerlijk rustige locatie aan de rand van het dorp (5 minuten lopen naar het centrum), 2 ruime slaapkamers (2 p. bedden) en 1 ruime woonkamer met 2 p. slaapbank en extra vouwbed. Halletje, grote eettafel met Kachelofen met doorloop naar de slaapkamers, flatscreen met gratis tv-zenders, apart toilet en ruime badkamer met bad (douchen in bad) en bidet. Prima keuken met voldoende pannen, keukengerei , e.d. Koffiezetter en waterkoker, magnetron, 4-pits keramische kookplaat, extra 3 persoonszitje. Tip: restaurant van het naastgelegen hotel Pramstraller.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Henri29-08-2012

Rustig gelegen, dicht bij het centrum

Wat ouderwets aandoend, maar zeer comfortabel appartement, dicht bij het centrum

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Sandra07-01-2009

Superruim en vriendelijke gastvrouw

Fantastisch groot voor 5 personen op de benedenverdieping. 3 grote apparte slaapkemers, grote badkamer met bad en 2 wastafels, apart toilet, grote woonkamer en keuken. Jammer dat er geen vaatwasser was en het is ruim 10 min lopen naar de gondel. Skibus stopt wel voor de deur trouwens. Eigenares is geweldig, ze heeft veel voor ons klaar gestaan ivm iemand die op 1e dag pols had gebroken en iemand die op de laatste dag ziek was. Klasse! Heerlijk appartment. Supermarkt op 5 min loopafstand en centrum op ong. 10 min loopafstand. Zou er zo weer gaan zitten!!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2008

• 2WATeenGEK08-03-2008

Bar slecht vond ik het, met mijn 1,92 moest ik voor elke deurpost bukken, zijn niet hoger dan 1,90. Zoals al eerder vemeld werd is de douche onder een schuin dak geplaatst, erg onlogisch dus, de verhouding slaapkamers/woonkamer had veel anders gemoeten, dan de slaapkamers maar wat kleiner en de woonkamer groter. Matras was helemaal doorgelegen, was in het midden nog 5 cm dik, als ik daar op ging liggen lag ik direct op de bodem. Voor mij dus nooit geen Haus Christophorus meer....

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 7Johan & Karlien13-02-2008

Wij zaten op de bovenste etage van deze gezellige Oostenrijkse 'Ferienwohnung'. Ongeveer 500m van Penkenbahn, skibus stopt vlak voor de deur (ideaal), dichtbij centrum. Appartement onlogisch ingericht. Twee grote slaapkamers met in elke slaapkamer een badkamer. Douchen lukt niet staand, door het schuine dak. Derde slaapkamer heeft wastafel met spiegel. Keuken klein, maar netjes (incl. oven, magnetron, tosti-apparaat). Jammer genoeg geen vaatwasser. Geen lift naar boven, dus altijd veel trappen op (54 treden). Kortom: gezellig appartement, waar je prima kunt verblijven, maar houd rekening met enkele onlogische aspecten.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2008