Pension Brigitte Geisler

Verdiend een ster

Yvonne
25-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt een aanrader, ligt in rustige buurt, is super schoon en netjes verzorgd ontbijt.

Oke .....dat je een kleine 4 a 7 min moet lopen naar de Penkenbaan, Is goed te doen.

En de Greenline halte bus voor de gletser nog geen 3 min!!!

Kortom top.

Leuk pensionnetje

Guldentops Liliane
12-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Lekker ontbijt , nette kamers en heel vriendelijk onthaal

heerlijk, goed pension

Romy
12-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Schone, nette kamer, goede bedden , warme douche, lieve mensen die dit pension runnen.

Je kunt lopend naar de Penkenbahnlift, ong. 400-500 meter. Is goed te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Brigitte Geisler voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Brigitte Geisler in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Brigitte Geisler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Brigitte Geisler scoort een 9.57 uit 10 op basis van 3 reviews.