Hotel Berghof

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

• Ligging t.o.v. pistes9

Weer een prachtige vakantie in Mayrhofen gehad ondermeer door de service en verblijf in Berghof

grandioos

A. Wisman
5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

De verzorging van de inwendige mens is uirmuntend

Geweldig hotel, in alle opzichten!

Jan van Doorn
11-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eigenlijk alleen maar pluspunten. Een prachtige locatie, ontzettend vriendelijke en gastvrije medewerkers, een restaurant met een buffet... Niet te evenaren. Sfeer in het restaurant wat 'stijfjes'.

Prima hotel

fam. Hunting
25-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel, lekker eten en een prima ligging

Geweldige hotel voor jong en oud

Truus van der wal
5-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ruime kamers en suites, heel veel extra's, heerlijk eten en een schitterende omgeving

Geweldig hotel!

Nance
10-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wederom heerlijk genoten in hotel Berghof. Zijn hier al vaak geweest in winter en zomer, top hotel! Skibushalte voor de deur, goede verbinding naar Penken en Ahorn. Graag tot de volgende keer!

Wederom voor de 6e keer prima

Henk henriks
21-8-2017

Zojuist thuisgekomen van een prima vakantie in Oostenrijk, waaronder 7 dagen in berghof. Het is ons weer prima bevallen. Erg vriendelijk personeel, en professionele instelling ondanks de drukte. Wél valt het op dat (ondanks het buffet zeer veelzijdig en heerlijk is) er wordt beknibbeld op de kwaliteit van de hoofdgerechten. Ondanks dat niets negatiefs en gaan we volgendjaar gewoon weer terug!

helemaal fantastisch, echt een aanrader

Ine
12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

een erg mooi hotel, ontzettend lekker eten en vriendelijk personeel
  • Ligging t.o.v. pistes8

Oostenrijkse sfeer, prima prijs kwaliteit verhouding, alles is mogelijk

Een fantastisch Hotel met een prima ligging.

Remmo Tolsma
12-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt in het begin van het dorp Mayrhofen en heeft een prima keuken met zeer professioneel personeel.Het is wel goed om je te realiseren dat je wel goed ter been moet zijn om je hier goed te kunnen bewegen.Wij gaan eigenlijk altijd in de nazomer dan is het hier redelijk rustig en kan je alle faciliteiten zonder probleem gebruiken.Zoals skiliften en bergbahnen.Vanuit dit dorp is het ook heel leuk om met de Zillertalbahn naar bvb Jenbach te rijden en dan met het Oostenrijkse spoor naar Insbruck. Een prachtige stad met een hele mooie Altstadt. Ook voor de fanatieke wandelaar is dit een mooi gebied om dagelijks te wandelen, dat kan ook wanneer je met bvb de Ahornbahn naar boven bent gegaan en daar diverse Berghutten wil bezoeken.Houd er wel rekening mee dat dit best zware tochten kunnen zijn.

Over het Hotel zelf kan ik heel kort zijn in een woord voortreffelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Berghof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghof scoort een 8.59 uit 10 op basis van 153 reviews.