Gasthof Berggasthaus Steinerkogl

GasthofWeer vandaag23°10°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Berggasthaus Steinerkogl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Berggasthaus Steinerkogl in het Nederlands

Prachtig uitzicht op het dorp Mayrhofen

Mark
10-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Sneeuwkettingen of vierwielaandrijving echt nodig om er te komen

Onvriendelijk en ongezellig

Luc
6-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een uiterst onvriendelijk en ongeïnteresseerd onthaal viel ons te beurt. Er waren geen andere gasten zodat de sfeer koel en ongezellig was. Een woordje uitleg over het hotel en de maaltijden kon er niet af. De kamers in het bijgebouw waren gedateerd en beantwoordden hoegenaamd niet aan wat op internet werd aangeboden. Het uitzicht is er fantastisch, maar je zit er zo geïsoleerd dat je er slechts 1 of 2 dagen kan wandelen of anders de smalle bochtige weg naar de vallei terug af moet. Wij zijn er slechts een kwartier gebleven en hebben terug onze koffers gepakt...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Berggasthaus Steinerkogl in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Berggasthaus Steinerkogl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.