Appartement Apart Garni Innerwiesn

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag4°-6°
Appartement Apart Garni Innerwiesn

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Apart Garni Innerwiesn voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Apart Garni Innerwiesn in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Innerwiesn is een zeer ruim appartementen complex/hotel met een zeer moderne bouwstijl met een heel mooi uitzicht op Mayrhofen,het ligt dan ook een kleine kilometer uit het centrum,maar de skibus stopt bijna voor de deur,dus je bent binnen de kortste keren bij de Penkenbahn,Horbergbahn of Ahornbahn.De kamers zijn ook erg schoon en netjes,zo ook het sanitair.De keuken is van alle gemakken voorzien,ruim voldoende kastjes,koelkast,afwasmachine,magnetron en kookplaat.We hadden een L vormig balkon dat om ons hele appartement heen lag,perfect!Zo hadden we een prachtig uitzicht op Mayrhofen.Het ontbijt was prima,genoeg keuze.Personeel ook erg vriendelijk en gastvrij.Geen last gehad van lawaai van andere gasten.Ook kun je gebruik maken van de sauna,zonnebank of je kunt een massage erbij boeken,wat heerlijk is na een lange intensieve dag skieen of snowboarden.Het skigebied is vrij groot,maar lang niet alles is aan 1 gesloten.Kaltenbach en Hoch Fugen zijn dan ook aanraders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Garni Innerwiesn in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Garni Innerwiesn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.