Hotel Andrea

18 reviews over Hotel Andrea in het Nederlands

de raeymaecker greet
6-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Is onze tweede thuis,we komen al 30 keren naar hier'dat wil wat zeggen.de vriendelijkheid en de gastvrijheid is top

vriendelijke ontvangst

regina
7-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

pluspunten : vriendelijke ontvangst, grote nette kamers, ligging tov de pistes

wat het eten betreft zijn wij toch wat teleurgesteld, ontbijt elke dag hetzelfde(geen ontbijtkoeken)en 's avonds geen saladebar, wat normaal gezien in Oostenrijk toch gebruikelijk is; verder eten ok,gewoon goed.

Prima hotelletje!

Denise
21-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hadden een grote, familie kamer! Nette kamer, met twee slaapkamers. Ene kamer uitzicht op piste. Sauna is prima! Ontbijtzaal beetje ongezellig, maar prima voor ontbijt. Te sober voor het avondeten, daarom raden wij aan om voor 's avonds een tafeltje te reserveren beneden. Eten was prima, veel culinaire experimenten!

Aardige gastvrouw en heer! Piste aan hotel en 500 m lopen bij andere lift. Super mooi skigebied, veel variatie! Leuk en druk plaatsje!

We hebben een aantal aanbieders voor Andrea voor je op een rij gezet:

Prachtige, confortabele kamers en verzorgde keuken

Lisy Defossé
26-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het ontbijt is super, op zondag zelfs champagne. Diner met keuzemogelijkheden, zeer lekker, voldoende en verzorgd. De ruime kamers klinisch proper en ruim met zithoek en balkon. Vriendelijk personeel.

Geweldig hotel

JC van Keulen
7-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zelden deze perfecte combinatie gehad = mooie grote kamers met separaat toilet - zeer goed diner en uiterst vriendelijke en behulpzaam personeel. TOP MET HOOFDLETTERS

Klasse

Henk en Maaike
22-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn net terug, geweldige ervaring,

Thomas Gaby(eigenaars)Eva en Saskia, bedankt, we hebben ons bij jullie thuis gevoeld, met Thomas een fakkel optocht gelopen, we hadden half pension, iedere avond lekker gegeten, mooie kamers, zie je maar zelden,je loopt zo naar beide pistes,kortom

een echte aanrader, we komen zeker terug.

2008

weeral een verrassing

geert
22-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Na een jaartje nog eens terugkomen naar een plaats waar je weet dat het goed is is altijd aangenaam. Het personeel is altijd heel vriendelijk en behulpzaam ingesteld. Niets is hen teveel gevraagd! Thomas en Gabby(eigenaar) doen echt hun uiterste best om het de toeristen een zo rustig mogelijke vakantie te laten beleven.

Het eten is altijd een verrassing die toch op een speciale manier naar voren wordt gebracht.

Ook de kamers zijn altijd heel mooi ingericht. Om nog maar te zwijgen van de sauna na een dag skiën is dit echt wel welkom. Blijkbaar zijn hier al meerdere mensen nog eens terug op vakantie geweest. Ik zou het iedereen aanraden.

Ook een dankwoordje voor Eva die altijd zorgt voor het zonnetje in huis en zo samen met het ontbijt je dag al voor een groot deel goedmaakt. P.s.: Eva staat meestal in voor het ontbijtbuffet.

Schitterend hotel, perfect personeel en eigenaren

Janou en Bas
23-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een schitterende vakantie gehad in Andrea. (juni/juli 2008) Hotelbaas Thomas heeft 2 keer in de week wandelingen georganiseerd, aangepast aan de hotelgasten op dat moment. Personeel is uitermate vriendelijk en oprecht. Eten is elke avond weer een verrassing, met een heerlijk glaasje schnaps als afsluiting van het diner! Voor herhaling vatbaar!

Een aanrader!

Janou en Bas
14-7-2008

We zijn 2 weken op vakantie geweest in dit zeer fijne hotel met een persoonlijke sfeer.

Alles klopt; eten, kamers, sfeer, behulpzaam + vriendelijk personeel, ligging van het hotel.

Wij hadden een suite geboekt en dat is een echte aanrader!

De 2 terrassen van het hotel zijn echt mooi. Er worden veel gezellige uurtjes doorgebracht door alle gasten.

Hotelbaas organiseert 2 schitterende wandelingen per week.

Kortom zeer tevreden; een echte aanrader!

2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig hotel dat vooral aandacht schenkt aan een goede menukaart. Vooral het ontbijt kan bijna nergens anders beter!!! Keuze te over!!

Vriendelijke bediening en eerlijk- en behulpzaam personeel!

Vooral kortbij de liften en altijd een behulpzame hotelbaas!!

We hebben een aantal aanbieders voor Andrea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andrea in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.