Aparthotel Alpenresort Thanner

Aparthotel
Aparthotel Alpenresort Thanner
9,1

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenresort Thanner voor je op een rij gezet:

4 reviews over Aparthotel Alpenresort Thanner in het Nederlands

Super

Wendy de Kok
24-7-2019

Het is een mooi verblijf super locatie overal dichtbij en toch rustig ! Wij komen hier zeker nog terug. Vriendelijke eigenaar.

fantastisch

simone
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

ALpenresort Thannner is een mooi superschoon apartementhotel. Midden in het centrum met alles op loopafstand. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Brandschoon, fris en toplocatie

J. Assink
17-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

10 tot 17 december 2016 met twee vrienden in appartement 32 gezeten, type C. Werkelijk fantastisch. Nieuw van binnen, dubbele slaapkamers met dubbele badkamer. Alles tot in de puntjes afgewerkt. Complete keuken met oven! Het meest opvallende was dat alles brand en brandschoon was. Niks op aan te merken. De locatie is fantastisch, 80 meter lopen van de Penkenbahn, maar toch niet aan de drukke hoofdstraat. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten er in de derde week van december voor echt een prikkie inclusief de super Zillertal skipas. Wij hadden het ons niet beter kunnen wensen. Dikke aanrader!

Gereisd Met vrienden in december 2016

Heerlijk appartement midden in Mayrhofen

M
14-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een studio voor 2 pers in dit complex. Alles is zeer netjes, schoon en de badkamers zijn prachtig groot. Kleine keukenblok met koelkast, oven/microwave en vaatwasser(tje) waar je prima zelf ontbijt kunt maken. Broodjesservice wordt voor gezorgd (behalve zondag). Iets opwarmen in dit keukentje gaat prima, maar hele maaltijden bereiden is niet echt praktisch. Lekker balkon met uitkijk op het dorp.

Gelegen ong 3 minuten lopen vanaf de nieuwe Penkenbahn en 6 minuten van Ahorn baan. Skikelder met verwarming aanwezig.

Kleine welness met sauna en infra rood cabine, maar deze moet je reserveren en is vaak pas na 4:30 uur beschikbaar.

Personeel (Peter) is geweldig vriendelijk en zorgt voor alles wat je nodig hebt.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alpenresort Thanner in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alpenresort Thanner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.