Hotel St. Georg Zum See

Kleine hotelsWeer vandaag2°-1°
Hotel St. Georg Zum See

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor St. Georg Zum See voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig hotel!

Inge,
2-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk verblijf achter de rug! Vriendelijk personeel, mooie en schone kamers, geweldig mooi zwembad met sauna, heerlijk eten (halfpension) echt een super plus punt, gezellig terras met zicht op de Achensee, zwembad en terras modern ingericht, bar in gezellige Oostenrijkse stijl!

Kenmerken
Sauna
Parkeren mogelijk

3 reviews over Hotel St. Georg Zum See in het Nederlands

Geweldig hotel!

Inge
2-8-2013

2008

Dit is nu echt een hotel wat echt klopt, indeling op begane grond waaronder bar, zithoek met kachel, eetzaal receptie, echt heel goed. De kamer was echt perfect, alles funtioneerde en wij zaten met een grote hond in een kamer met Waldblick 35m2, Mega! Eten gaat echt richting restaurantkwaliteit(in Holland dan). Personeel(echt familiehotel) is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Skilift zit op 200m, helaas door omstandigheden nit wezen skien echter gezien het aantal km piste zal dit niet je van het zijn.

2007

Dit hotel met de vorige eigenaar Wohl zo,n 10 x met een grote groep bezocht.

De prijsverhouding gaf hier de doorslag en beslist niet de gastvriendelijklheid..de kreet van die hollanders komen toch wel door mw Wohl.

Kleine kamers en wel een mooi zwembad, de groep maakte het gezellig.

leen Diemen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Georg Zum See in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Georg Zum See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.