Vakantiehuis Schwaiger

Vakantiehuis Schwaiger
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,5

2 reviews over Vakantiehuis Schwaiger in het Nederlands

Mooie plek, gunstige prijs, ideaal voor doorreis

Paul van Loosbroek
6-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen al een aantal jaren op doorreis bij Paula, zeer vriendelijke vrouw, veel info over omgeving, prima uitval voor Salzburg en Kufstein.

super ruim vakantiehuis

Fam. Hemmerijckx
5-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

van 6 tm 20-06-2009

ruime woonkamer, veel zitgelegenheid

grote slaapkamers, 2 badkamers incl toilet.

huisje was goed schoon, op het balkon zowel ligstoelen als een tuintafel met stoelen, dak steekt gedeeltelijk over het balkon dus ook als het regent kan je droog zitten.

enige minpuntje: maar 2 kookpitjes

(wel een grote oven aanwezig)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Schwaiger in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Schwaiger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Schwaiger scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.