Appartement Prantl

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Prantl

• 8Walter04-03-2010

Het WAS altijd fantastisch

Wij zijn hier jarenlang naartoe geweest. Helaas bestaat het niet meer als appartementencomplex.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9J. van Hoof31-07-2007

Perfecte ligging, uitmuntende prijs/kwaliteitsverhouding in voor- & naseizoen. Echter te duur in het hoogseizoen. Aan het verouderde interieur mag wel eens een keer wat gebeuren. Service en klantvriendelijkheid compenseren het weer ruimschoots. Kortom PERFECT. We hebben ALLE appartemeneten gehad in 10 jaar tijd en we hebben zo wel onze voorkeur ;-)

Gereisd met familie in juli 2007

• 7M. Stam23-02-2007

Erg prettig appartement. Prima gelegen direct naast de skilift. ruime kamers. vriendelijk personeel

Gereisd met familie in maart 2005

• 8Ruud Reemer14-12-2006

we zijn al drie keer in dit appartenment geweest (bovenste 10 pers.) twee maal in de herftst vak. en 1 keer in het begin van de zomervak. en hebben het iedere keer helemaal top gevonden (en dat voor die prijs)

Gereisd in december 2006

• 8Fam. Vermeulen16-11-2006

Heerlijk rustig in voor en naseizoen Echt een aanrader.

Gereisd in november 2006

• 9fenny25-09-2006

Geweldig was het. We zijn er in September 2006 geweest. We kregen met z'n tweeen het 10 persoons appartement. De snackbar ervoor is ook zeer handig. Vooral in de winter denk ik. De eigenaars zie je haast niet zijn altijd aan het werk. Maar zijn zeer vriendelijk. Een aanrader vooral in de winter dicht bij de kabelbaan. Fenny

Gereisd met partner in september 2006

• 8Berta30-05-2006

Prima appartement, ben je met veel personen boek dan het onderste appartement ruim voldoende badkamers en een gigantisch terras. Leuk skiën voor beginners neem wel een achenseepas want achenkirch en Pertisau zijn ook zeker de moeite waard en je bent er zo met de skibus! 'S avonds is er niet echt veel te doen maar mogelijkheid tot rodelen en arresleetocht kan allemaal

Gereisd in mei 2006

• 8John Vermeer18-08-2005

met name in het na seizoen is het een koopje, alleen is de prijs in 2005 bijna eens zo veel geworden, jammer dat kost klanten (trouwe klanten)

Gereisd in augustus 2005

• 9Farida van Altenborg24-02-2004

Een top appartement! Vanaf de rode piste kan je zowat totaan de deur van je app. skiën. Ski-lift direct naast de deur. Appartement was goed ingericht, netjes en schoon. Supermarkt is op kleine 10 minuten lopen. Het appartement heeft een rustige ligging en je hebt geen geluidsoverlast van de skilift. Zeker de moeite waard!

Gereisd in februari 2004

• 9Familie Brans09-02-2004

Prachtig appartement voor 10 personen op de begane grond, ruime slaapkamers met eigen badkamer en toilet en een immens groot balcon. de skilift is naast de deur. Een echte aanrader!

Gereisd in februari 2004

0 tips over Appartement Prantl

1 vraag over Appartement Prantl

• van Bergen, 23-10-2011 Rapporteren

beschikbaarheid

is het app nog beschikbaar van 25 febr t/m 3 maart 2012 voor 9 personen? en zou u mij de prijs kunnen vertellen? Een aantal jaren geleden waren we in het zelfde app en zouden graag nog een keer er naar toe willen.

met vriendelijke groet,

M van Bergen Duinstraat 24 9765 BD Paterswolde Holland