Hotel Mauracherhof ***

43 reviews over Hotel Mauracherhof in het Nederlands

Prima hotel!

Wendy, 1-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prijs kwaliteit is prima. Kamers ruim en schoon. Prima bed. Wij (stel zonder kids), in het hotel in deze periode bijna geen gezinnen met kinderen gezien. Gemiddelde leeftijd 50+. 1x per week grill avond met live muziek. Verse producten, voor soep en salade, hoofdgerecht kiezen van te voren (keuze dagelijks uit 3 hoofdgerechten) en toetje na. Ontbijt prima en voldoende keuze. Ook leuk: het sauna gedeelte. Tip: Jodelwirt in het dorp, café waar je lekker kunt eten en op Dinsdag avond live muziek. Aachensee schip, zeker de moeite waard! Koop een erlebniscard, dan kun je gebruik maken van bus, treintje, schip en bergbaan in Maurach en in Pertisau zo vaak je wilt! Aachensee zelf is prachtig! Mooie wandelroutes! Flinke klimmen als je wilt. Wolfsklamm zeker niet overslaan en doorlopen tot aan het klooster op de berg, prachtig uitzicht!! Watervallen in Buchau ook mooie wandeling! Al met al heerlijke vakantie, we kunnen dit hotel en deze plek iedereen aan bevelen!

Net hotel met goed eten

Shanti, 1-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Fijn hotel met heel uitgebreid buffet. Vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Fijn en gastvrij verblijf in een mooie omgeving.

Johan Biemans, 14-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed: Zeer goed eten, heel fijn personeel.

Niet: ouderwetse kamer met in het begin een hondenlucht.

Top Hotel! Vriendelijk personeel

Ahmed el Kaddouri, 21-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Ik kom nu voor de tweede keer naar dit hotel met mijn zoontje om te skieen. Het voelt als thuis komen! Het personeel is vriendelijk en het management is top! Het hotel is kindvriendelijk en heeft een speelruimte voor de kinderen om zich te vermaken. Volgend jaar ben ik er weer en ik raad dit hotel echt iedereen aan.

Prima voor een week

MartinvD, 18-9-2016

Prima hotel voor een week

Goed eten (soms buffet soms keuzemenu) Keuzemenu: 3 keuzes (vlees/vis/vegetarisch; soms wel kleine porties en kindermenu kan wel iets uitgebreider), goede bedden, vriendelijk personeel.

Genoeg te beleven in de omgeving voor een week. Daarna wordt het lastigere misschien.

Meer op loopafstand. Ijskoud water. Wel mooie zonweide.

Leuk en zeer gemoedelijk hotel !

C Willems, 4-2-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk, behulpzaam, goed buffet, leuke sfeer, kortom.......een aanrader!

Heerlijk

Dick Dijk, 24-9-2015
    • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie locatie gelegen naast een doorgaande weg tussen het dorp (lopend 1 minuut) en het meer (lopend 5 minuten). Mooi uitzicht vanuit de kamers en vanuit het restaurant.

De soep was minder lekker maar de rest van het eten was goed. Ook de sauna's waren fijn. Mooie, nette kamers met vrij ruime balkons. Vooral de luxe badkamer viel op.

fantastisch

Marian, 13-8-2015

Wij hebben enorm genoten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Hotel kamer was ruim en schoon. Veel bergruimte. Ik vond het jammer dat er bij het buffet geen kaartjes stonden waarop je kon zien wat voor eten het was. Maar het ontbijt en avondeten was erg goed. Dit hotel is echt een aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Kindvriendelijke Oostenrijkse gezelligheid.

Familie Schraven, 23-2-2015
    • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben ons verblijf in dit familiehotel als zeer plezierig ervaren.

Eten goed gevarieerd en van prima kwaliteit.

De servicegerichte aanpak is bij alle medewerkers terug te zien.

Fijn praktisch meedenken in oplossingen.

De kamers zijn ietswat gedateerd, maar dat hoort ook bij de oude houten inrichting van de kamers. De frisse moderne badkamers en wc's zijn een goede update!!

De schone en gratis wellness faciliteiten zijn een mooie plus.

De skiweide recht voor het hotel is perfect voor beginnende skiërs. Alle beginnerslessen worden daar verzorgd.

Het skigebied is uitermate geschikt voor startende wintersporters.

Voor gezinnen met kinderen die beginnen met wintersport, een aanrader!!

Goed hotel, gezellige sfeer

Janine de Groot, 30-12-2014
    • Ligging t.o.v. pistes8

Ik ben wel een beetje geschrokken van de paar negatieve recensies over dit hotel. Dit is, wat mij betreft, niet helemaal terecht. Het hotel is erg kindvriendelijk. Kinderen kunnen er rondrennen zonder dat het personeel er iets van zegt. Het eten is goed en gevarieerd, ben zeker een paar kilootjes aangekomen ;-) Ahmed is een goede barman. Ook andere personeelsleden zijn erg vriendelijk. Ik kom zeker terug voor - als ik me niet vergis - de 10e keer.

We hebben een aantal aanbieders voor Mauracherhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mauracherhof in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mauracherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mauracherhof scoort een 8.11 uit 10 op basis van 44 reviews.