Appartement Kofler

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Kofler

• 10Angela04-01-2020

Fantastisch!

Super appartement. Van alle gemakken voorzien. Vlakbij supermarkt en vlakbij lift. Kunt gemakkelijk meerdere kanten op. Zeer vriendelijk ontvangst.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Gretha27-08-2017

Super, knusse kamer met balkon, heerlijk ontbijt.

Schone kamer met koelkastje, waterkoker, koffiezetapparaat. Prima uitvalsbasis. Heerlijk ontbijt, met gezellig praatje met eigenaresse. Helemaal goed! Super omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9ralph_1316-01-2013

Gewoon goed !! Super !!

Geboekt om de goede referenties op Zoover, zeker niet onterecht. Alles is zeer goed verzorgt, erg schoon overal waar je maar kijkt (dit zie je maar zelden) ook de keuken erg royaal uitgerust van alle gemakken voorzien. Ruime appartementen ook de studio's, elke dag schone handdoeken en bed opgemaakt, afval meegenomen, Super service zeker voor een appartement. Vanaf appartement 5 minuten lopen naar het centrum van Maurach, per auto 3 minuten naar gondel Maurach, per auto 10 minuten tot piste in Pertisau. Erg leuk ski gebied voor beginners en gevorderden en een zeer mooie omgeving, geen of zeeeer korte wachttijden bij liften, gezellig druk en zeker betaalbaar

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 8Anouk van Dijk23-12-2009

Genoten van een weekje sneeuw

Van 17-12 tot en met 23-12 verbleven in app. Kofler. We hadden een ruim 4p app op de begane grond. 1 prima slaapkamer, aparte keuken en grote badkamer en een ruime woonkamer met een goede bedbank. Meer ruimte dan we voor ons (aanbiedings)geld (nog geen 80 euro ppw) hadden verwacht. Centrale ligging in het dorp en op 100m van de skibushalte. Skigebied in Achenkirch was zeer goed, dat in Pertisau helaas gesloten maar zag er leuk uit. Verder een uitstapje gemaakt van Rattenberg (historisch stadje met handwerk (glasblazen, houtbewerking etc te zien) en Kristalwelt van Swarovski (''schitter de schitter''). Kortom, een prima bestemming voor de vakantieganger die graag skiet in een overzichtelijk gebied maar die afwisseling zoekt middels wandelen of een dagje weg.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 8Taatje17-08-2009

Prima Pension

Wij zijn op de terugweg vanuit Italie, in fruhstucks pension Kofler beland,dat ligt aan de overkant van de apt. daar waar de gasten ook ontbijten Wij hadden een prima kamer,niet al te groot maar wel voldoende ruimte,prima bedden en een meer dan prima ontbijt. De gastvrouw Annemarie is zeer vriendelijk en gastvrij, ook de omgeving en de achensee zijn zeer de moeite waard!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8fam de waal20-04-2009

prima appartement.

wij waren hier in maart 2009 met ons gezin, zag er allememaal keurig netjes uit .Het heeft een centrale ligging naast een babyliftje.leuk dorp ,niet te groot erg mooi om te wandelen.bij de rotonde in het dorp tegenover de supermarkt ,ik weet de naam niet meer van het restaurant, kun je lekker eten voor een goede prijs, hele aardige mensen. kortom wij hebben er een prima vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 9W. van Oudheusden16-01-2008

schoon en comfortabel, inrichting en toerusting keuken erg goed. Service erg goed: dagelijkse handdoekwissel en verwijdering afval.

Gereisd met partner in januari 2008

• 9van Strien22-03-2006

App. ligt centraal in het dorp. Annemarie Kofler is een vriendelijke gastvrije vrouw. App. is netjes en schoon, en redelijk van prijs. Voor de wintersport is het voor ons een app. om telkens terug tegaan. Maurach zelf is een fijn dorp waar wij ons thuis voelen al zo'n 10 jaar.

Gereisd met partner in januari 2006

Appartement Kofler info