Hotel Klingler

25 reviews over Hotel Klingler in het Nederlands

Margriet
3-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel klingler was super goed en vriendelijk, ook het persneel in het restaurant. Het eten was heel goed ontbijt ook kamers waren schoon en netjes, als je vragen had werd het geregeld.

fantastisch

familie Gijze
3-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit hotel wordt gerund door een fantastische familie

Oude reviews (archief)

leuk hotel!

mandy
21-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, 1 stel van ons zat in het oude gedeelte , hadden en erg kleine kamer. Nou zijn wij niet de moeilijkste, aangezien je toch alleen in je kamer slaapt ! Eten is top, iedere ochtend uitgebreid ontbijt buffet. Avond eten mag gekozen worden tussen 2 menu's , en altijd voorgerecht, salade buffet en dessert. De pistes waren voor ons te weinig, maar met de gratis buspas die je bij je verblijf krijgt zit je zo in christlum! Erg goed skiën daar. Verder is er in het dorp weinig te beleven voor jongeren, dit is de reden waarom ik niet meer naar maurach ga ! Hotel was top, vriendelijk personeel !

Een echte aanrader

Annemarie
26-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn van 18 t/m 26 januari te gast geweest in hotel Klinger en hebben een fantastische week gehad.

De eigenaresse en het personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam en leveren goede service.

De kamers in het hotel zijn ruim en schoon en hebben goede bedden. Het ontbijt is heel goed met ruime keuze. s'avonds kregen wij altijd een 4 gangenmenu met gerechten uit de streek, zeer gevarieerd en erg lekker. Als je een ijsfanaat bent, ben je hier aan het juiste adres want het toetje bestaat vaak uit huisgemaakt Italiaans schepijs.

Ook is het aan te raden om een keer een stukje taart bij ze te halen want ook dat is echt superlekker, en heel veel keus.

Het gebied aan de Achensee bestaat uit 3 kleine gebieden die zeer goed bereikbaar zijn met de bus en die het alledrie de moeite waard zijn om te bezoeken.

Al met al hebben wij een supervakantie gehad met een superverblijf in hotel Klingler en hopen zeker nog een keer terug te gaan.

Top hotel!

Marlies
23-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een super goed hotel voor een goede prijs in het hoogseizoen. Mooie ruime kamers met een eigen kinder kamer en - suite. Erg goed eten kindvriendelijk personeel. Alles kan niets is teveel. Iedere avond mochten de kinderen zelf een ijsje halen aan de ijs bar waar vers ijs was. Heerlijk ijs! Kortom een aanrader. Let wel op met kinderen met verschillende ski niveaus. De kleintjes moeten beneden skiën en de grote boven wat erg lastig is. De oefenweide ligt niet bij het gebied van de gevorderde skiër. De communicatie binnen de ski school was toen wij er waren erg slecht en wij hebben toen ook besloten ons kind uit de les te halen. Andere mensen die er al jaren komen hadden wel goede ervaringen met de ski school dus ik denk dat wij gewoon pech hadden. Was ook Crocus vakantie . Op zich zou ik hier zeker nog terug gaan !

Goed voor een keer

Paul Mengde
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

In tegenstelling tot andere recensies vonden we het hotel een beetje tegenvallen. Hoewel we dachten met die recensies een goed onderkomen tegemoet te zien. Onze ervaring is dat Dhr. Klingler helemaal niet zo klantvriendelijk is, in tegenstelling tot zijn vrouw en het ontbijtpersoneel. De doorgezakte bedden waren aan vervanging toe, WC stonk, kamer was niet erg groot voor 2 volw. + 2 kinderen, ligging 3 hoog aan de rotonde (lawaai), kamer kon niet voldoende verduisterd worden. Weinig keuze in kindermenu's (vaak friet/kaisersmarren/spaghetti), avondeten was redelijk (veel sauces/weinig groente). Ontbijt was juist erg goed (veel variatie!). Kamer werd elke dag opgeruimd, dekbedden 'inde plooi' gelegd. Wat ons betreft krijgt dit hotel het voordeel van de twijfel.

een goed hotel voor een goede prijs

Monique
17-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel klingler is een goed verzorgd hotel. Ruime kamers met een verranda eraan (wij zaten niet boven het cafe). In deze verranda een slaapbank waarop onze kinderen prima konden slapen. De kamers zijn schoon en worden ook dagelijks schoongemaakt.

Wij hadden geboekt op basis van half pension. Dat kan ik iedereen aanraden. Goed en voldoende eten. Heerlijk om na het skieen zo aan te kunnen vallen. Iedere dag soep, saladebuffet, keuze uit 2 hoofdgerechten en een toetje. Heerlijk. Voor onze kinderen 4 en 2 jaar mochten we zo iets bestellen van de grote kaart en werd kostenloos geserveerd. Zeer aardige bediening in het restaurant.

Nadeel zijn de gordijnen in de verranda. Deze laten veel licht door (wij hadden ze afgedekt met onze meegebrachte fleecedekens). Doe je dit niet dan ben je vroeg wakker vanwege het vele licht.

Het is een leuk ski gebied. Wij zijn voornamelijk in achenkirch geweest.

Voor ons een voor herhaling vatbaar.

uitstekend

roger wynant
5-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

uitstekend gelegen, niet ver van de Rofanlift, bussen op 50 m, Achensee op 10 min,eten (vooral 's morgens) zeer goed, Achenseekaart inbegrepen

waar voor je geld

t.pouwels
13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

ik was hier samen met mijn 2kinderen van 10 en 14jr oud.zeer gastvrije mensen,het eten waren wij tevreden over zeer gevarieerd en de kinderen konden ook voor frietjes met iets naar keuze kiezen als zij dat liever wilden dan de dagkeuze.de kamer was zeer netjes zelfs 2 televisie's al maakte wij daar niet veel gebruik van.het dorp is rustig,dus voor drukte en vertier moet je hier niet zijn.

zeer leuk

stef van der linden
10-2-2011

"Hotel Klingler*** in Maurach is..." zeker 3 zoniet 4 sterren waard

heerlijk eten centraal gelegen en maar 10 min van de snelweg

We hebben een aantal aanbieders voor Klingler voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klingler in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klingler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klingler scoort een 8.81 uit 10 op basis van 26 reviews.